گواردیولا: قادر به جذب جانشین برای آگوئرو نیستیم خبرنگاران

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی مدعی شد این تیم توان خرید یک مهاجم جدید را ندارد.

گواردیولا: قادر به جذب جانشین برای آگوئرو نیستیم خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی انجمنهای سلوبلاگ، جدایی سرخیو آگوئرو از منچسترسیتی قطعی شده و اخباری در خصوص احتمال حضور لیونل مسی، ارلینگ هالند یا روملو لوکاکو در ترکیب این تیم شنیده شده است. اما پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در کنفرانس خبری پیش از ملاقات مقابل لسترسیتی فاش کرد سیتیزن ها از نظر اقتصادی قادر به جذب یک مهاجم جدید نیستند.

پپ گواردیولا گفت: ما از اهمیت سرخیو آگوئرو در گذشته و شرایط فعلی منچسترسیتی آگاهیم و اخذ این تصمیمات آسان نیست. به وصوح معتقدم معدود بازیکنانی قادرند جانشین سرخیو آگوئرو شوند. شاید از نظر آمار و ارقام بازیکنی شبیه آگوئرو باشد، اما او ارزش و اهمیت زیادی برای منچسترسیتی دارد.

ما در تیم اصلی و در آموزشگاه به اندازه کافی بازیکن داریم و در شرایط اقتصادی فعلی فوتبال دنیا در این فصل قصد جذب مهاجم جایگزین برای آگوئرو نخواهیم داشت. شرایط اقتصادی همه تیم ها سخت است و ما هرگز قدرت خرید یک مهاجم جدید را نداریم.

شکست سنگین دور رفت برابر لستر: آنها تیمی سازمان یافته هستند و غلبه بر لستر سخت است. در آن ملاقات سه پنالتی به سود لستر اعلام شد و این فرایند شرایط را بسیار سخت ساخت. لستر تیمی درجه یک است و من همواره تحت تاثیر این تیم قرار گرفته ام.

ما مغلوب شدیم و من به آنها تبریک می گویم، اما آن ملاقات مربوط به مدت ها پیش بود. اتفاقات زیادی در این مدت اتفاق افتاده است. نزدیک به کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر هستیم و هر بازی برای ما مانند یک فینال خواهد بود. باید شرایط بازیکنان بعد از بازگشت از اردوهای ملی را بسنجم، تست همه منفی بوده و فکر می کنم بازیکنانم آماده این ملاقات هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "گواردیولا: قادر به جذب جانشین برای آگوئرو نیستیم خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: قادر به جذب جانشین برای آگوئرو نیستیم خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید