آمادگی نیروهای امنیتی ونزوئلا برای برخورد با هرگونه نفوذ آمریکا

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، ونزوئلا در راستای جلوگیری از نفوذ احتمالی مجدد مزدوران آمریکایی نیروهای امنیتی خود را در سواحل و مناطق جزیره ای کشور فعال نگه داشته است.

آمادگی نیروهای امنیتی ونزوئلا برای برخورد با هرگونه نفوذ آمریکا

به گزارش گروه بین الملل انجمنهای سلوبلاگ، پس از نفوذ ناکام نیروهای یک شرکت امنیتی آمریکا به خاک ونزوئلا، نیکلاس مادورو رئیس جمهور این کشور خواهان حفظ آمادگی عملیات نیروهای امنیتی تحت نام عملیات برخورد سیاه اول دشمن و سایر عملیاتها به منظور مقابله با تهاجم های احتمالی مزدوران آمریکایی شده است.

نستور رورل وزیر ارتباطات، عدالت و صلح روز آدینه گفت منطقه پتره یکی از مناطقی بود که مهاجمان عملیات ایذائی برای فریب نیروهای امنیتی انجام دادند بنابر این، عملیات در این منطقه همچنان در جریان است.

نیروهای امنیتی ونزوئلا هفته گذشته عده ای تروریست از جمله دو نظامی بازنشسته آمریکایی را دستگیر نموده اند که با واشنگتن هماهنگ بودند تا به وسیله سواحل کارائیب وارد خاک ونزوئلا شوند و دولت این کشور را سرنگون نمایند.

روز پنج شنبه تلویزیون دولتی ونزوئلا اعترافات یکی از مزدوران را نمایش داد. وی تایید کرد که یکی از اهداف اصلی گروه یورش به کاخ ریاست جمهوری ونزوئلا و ربودن رئیس جمهور این کشور بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آمادگی نیروهای امنیتی ونزوئلا برای برخورد با هرگونه نفوذ آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی نیروهای امنیتی ونزوئلا برای برخورد با هرگونه نفوذ آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید