آنتورپ دیگر بیرانوند را نمی خواهد، پولش را می خواهد!

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، خبرنگاران: علیرضا بیرانوند و آنتورپ احتمالا به خط سرانجام رسیده اند. دروازه بان فیکس تیم ملی ایران با این امید که احتمالا تنها بازیکن این تیم بلژیکی است که شانس حضور در جام جهانی را دارد راهی این باشگاه شده و امیدوار است بند حضورش در جام جهانی به اسم نماینده آنتورپ تضمین کننده حضورش به اسم دروازه بان اصلی این باشگاه باشد.

آنتورپ دیگر بیرانوند را نمی خواهد، پولش را می خواهد!

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، شرایط برای علیرضا بیرانوند، اما سخت تر از خوش بینی های او است؛ آنتورپ قرارداد دی ولف که نیم فصل گذشته خرید را نهایی نموده و ژان بوتز فرانسوی را هم دارد. این به آن معنی است که علیرضا یا جایی در برنامه های این تیم ندارد یا اینکه اگر قرار باشد جایگاهی داشته باشد کار بسیار سختی دارد. بیرانوند در نیم فصل دوم، فصل گذشته یا روی نیمکت نشست یا اینکه روی سکو رفت. همین موضوع باعث شد تا شایعه گردد بیرانوند انتهای فصل از آنتورپ جدا می گردد.

با این وجود علیرضا این روز ها در تمرینات آنتورپ شرکت نموده و حتی یک نیمه در یک ملاقات تدارکاتی برای تیمش به میدان رفته، ولی آنچه که معین است اینکه آنتورپی ها علاقه ای به حفظ او ندارند و می خواهند با فروش این دروازه بان ایرانی، پولی که بابتش به پرسپولیس داده اند را زنده نمایند! این روز ها رسانه های بلژیکی خبر از پیشنهاد بواویشتا پرتغال به بیرانوند می دهند و از همین رو شایعه شده که آنتورپ در صورت رسیدن پیشنهاد 600 هزار یورویی این دروازه بان را به فروش می رساند.

منبع: فرارو

به "آنتورپ دیگر بیرانوند را نمی خواهد، پولش را می خواهد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنتورپ دیگر بیرانوند را نمی خواهد، پولش را می خواهد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید