آنچلوتی: پنالتی روی کاسمیرو از دور معین بود، بارسلونا در هر حالت رقیب رئال مادرید است

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از پیروزی شاگردانش مقابل والنسیا به اعتراض بازیکنان حریف به تصمیمات داور پاسخ داد.

آنچلوتی: پنالتی روی کاسمیرو از دور معین بود، بارسلونا در هر حالت رقیب رئال مادرید است

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، کارلو آنچلوتی پس از پیروزی 4 بر یک شب گذشته (شنبه) شاگردانش در هفته بیستم لالیگا در نشست خبری حضور پیدا کرد و به سؤالات انجمنهای سلوبلاگ درباره این بازی از جمله جنجالی که والنسیایی ها برای پنالتی اعلام شده به سود تیم میهمان (پنالتی منجر به گل اول این تیم) به راه انداختند، پاسخ داد.

باشگاه والنسیا پس از بازی در اعتراض به تصمیم داور برای اعلام خطای پنالتی روی کنامیرو در دقیقه 42 بازی صفحه توئیترش پیامی با این مضمون منتشر کرد؛ دزدی ها در مادرید دیگر دارد به اتفاقی تکراری تبدیل می شود.

آنچلوتی در این باره گفت: من نمی توانم به شما در این باره جواب بدهم، چون بازی را ندیده ام، من هیچ چیزی از بازی ندیده ام اما از آن دور به نظر می رسید برخورد به قدر کافی شدید بوده که پنالتی باشد اما واقعیت این است که من نمی دانم دقیقاً چه اتفاقی افتاد. دزدی؟ نمی دانم چه بگویم؟ به نظرم بهتر است که بازی را تحلیل کنیم. ما عملکرد خوبی داشتیم و حق مان بود که برنده شویم. این درست که گل اول ما با یک پنالتی به ثبت رسید و این به ما کمک کرد اما سوای آن هم تیم ما یک بازی کامل ارائه کرد. در ابتدای مسابقه ما به اندازه کافی در فاز دفاعی هوشیار نبودیم و حریف در یک ضد حمله ما را غافلگیر کرد اما سپس موقعیت های گلزنی خوبی به وجود آوردیم.

یکی از اتفاقات مهم این بازی حضور مارکو آسنسیو در زمین مسابقه از ابتدا تا انتهای میدان بود و کارلتو اینگونه درباره آن توضیح داد: او خوب بازی کرده و من کاملاً از عملکردش راضی ام. اگر او خوب بازی کند، 90 دقیقه در زمین خواهد ماند وگرنه 45 دقیقه. او در همان سطحی بود که بنزما و وینیسیوس بودند.

رئال مادرید به زودی راهی عربستان می شود تا در سوپرجام اسپانیا شرکت کند اما طبق مقررات پزشکی سعودی ها هر یک از اعضای این تیم و دیگر تیم های سفر کننده به عربستان که دو دز واکسن کرونای شان را تزریق نکرده باشند اجازه ورود به این کشور را نخواهند داشت. آنچلوتی اما خیال هواداران تیمش را از این بابت آسوده کرد. او گفت: تمام اعضای تیم ما واکسینه هستند و من از این موضوع مطلعم. ما فقط باید شرایط ماریانو و بیل را بررسی کنیم اما مابقی همه آماده هستند. کارواخال آماده شده و از روز دوشنبه شروع به تمرین می کند، همین طور یوویچ که تست کرونای او هم منفی شده است.

با این پیروزی و با توجه به توقف بارسلونا مقابل گرانادا، فاصله رئال مادرید صدرنشین با رقیب دیرینه اش به 17 امتیاز افزایش پیدا کرد. با این وجود آنچلوتی خیلی هیجان زده نبود.

سرمربی ایتالیایی که تیمش چهارشنبه در بازی اول مرحله نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا برابر بارسلونا به میدان خواهد رفت، گفت: من در هر حالتی بارسلونا را رقیب رئال مادرید می دانم. به همین دلیل نام این بازی را ال کلاسیکو گذاشته اند. یک کلاسیکو همیشه یک کلاسیکو خواهد بود. شاید روی کاغذ ما برنده بازی چهارشنبه باشیم اما چیزی که در دنیای واقعی رخ می دهد، کاملاً فرق دارد. نتیجه در زمین بازی تعیین می شود. دو تیم بازی را صفر-صفر شروع می کنند. سوپرلیگ تورنمنت مهمی است اما اینکه آیا ما بخت قهرمانی در آن هستیم یا نه اهمیتی ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آنچلوتی: پنالتی روی کاسمیرو از دور معین بود، بارسلونا در هر حالت رقیب رئال مادرید است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: پنالتی روی کاسمیرو از دور معین بود، بارسلونا در هر حالت رقیب رئال مادرید است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید