افزایش 30 درصدی پست های مدیریتی زنان در خراسان جنوبی

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی از افزایش 30 درصدی پست های مدیریتی زنان در استان اطلاع داد.

افزایش 30 درصدی پست های مدیریتی زنان در خراسان جنوبی

به گزارش از ، نخعی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی گفت: حدود 270 نفر از مدیران پایه در دستگاه های اجرایی استان از جامعه زنان منصوب شده اند که این امر نشان دهنده افزایش 30 درصدی پست های مدیریتی زنان در استان است.

او اضافه کرد: یکی از کوشش های دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی، افزایش مشارکت اجتماعی و سیاسی بانوان استان بوده است.

نخعی بیان نمود: علاوه بر انتصاب حدود 270 مدیر زن پایه در سطح دستگاه های اجرایی تا شهریور سال جاری، تعداد 14 مدیر میانی در سطح مدیرکل و معاون، 16 مدیر میانی و پایه در زیرمجموعه های وزارت کشور در استان، 53 دهیار زن، حدود 39 عضو شورای اسلامی روستا و هشت عضو شورای شهر از بانوان هستند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: بعلاوه به منظور افزایش مشارکت اجتماعی و سیاسی بانوان، اقداماتی از سوی این دفتر اجرا شده که اجرای یک طرح ملی و یک طرح استانی با هدف آموزش مهارت های مدیریتی و افزایش 30 درصدی پست های مدیریتی زنان در استان از جمله این اقدامات است.

او اسم کرد: در این طرح ها 240 نفر از زنان شاغل دستگاه های اجرایی، بانوان کارآفرین و عضو شورای شهر، آموزش های لازم در حوزه مهارت های مدیریتی را در قالب 13 هزار 760 نفر ساعت دریافت نموده اند.

ر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "افزایش 30 درصدی پست های مدیریتی زنان در خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 30 درصدی پست های مدیریتی زنان در خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید