بازی با سایپا، نساجی را امیداور کرد، تفکر نساجی فوتبال هجومی است

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، محمدرضا مهاجری عصرپنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش نساجی مازندران مقابل شاهین شهرداری بوشهر در جمع خبرنگاران قائمشهری اضافه نمود: هرچند بازی با ساپیا که ابعاد خوبی از تیم ما را نشان داده ، موقعیت های زیادی بود که تیم نساجی ایجاد می کرد، و به نظرم این نوع بازی ما برابر سایپا تهران، کادرفنی وحتی بازیکنان تیم نساجی را به آینده امیدوار کرده است.

بازی با سایپا، نساجی را امیداور کرد، تفکر نساجی فوتبال هجومی است

وی ادامه داد، تفکر ما در تیم فوتبال نساجی کاملا هجومی و رو به جلوهست، هرچند معتقدم که اهل فن واهالی فوتبال که با تیم نساجی درارتباط هستند، باید گذشته این تیم را با الان نگاه کنند.

سرمربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه هر مربی فلسفه و تفکری دارد که هر جا باشد، با همان سیستم و برنامه کار می کند، شرح داد، البته ما دراین فصل درتیم نساجی سعی کردیم با توجه به گذشته و تفکری که تماشاگران در ورزشگاه وطنی دارند، هجومی بازی کنیم.

مهاجری ادامه داد، اینکه ما هر چقدر دفاعی بازی کنیم، شور و هیجان هواداران ما را به سمت حمله می برد و وقتی برنامه نداشته باشیم و تیم با شور هواداران به جلو برود.

وی اضافه کرد، که البته مهمترین عاملی که ما را بیشتر به چالش می کشد، حضور همین تماشاگران است که زحمت کشیدند، به تهران آمدند و 90 دقیقه حمایت مان کردند.

مهاجری گفت، که هواداران فهیم نساجی حتی با وجود شکست در خاتمه بازی تیم را تشویق کردند و این یعنی به درک متقابل از هم می رسیم و هوادار به رغم مشکلاتی که داریم، از ما راضی است. ما هم تلاش می کنیم که روز به روز بهتر شویم.

سعی می کنیم، دردفاع خوب باشیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی در ادامه این نشست با بیان اینکه معتقدم که با انجام سه مسابقه از لیگ امسال تا به اینجا در کارهای هجومی خوب بودیم، گفت: البته باید سعی کنیم که بین دفاع و حمله شرایط خوبی را به وجود بیاوریم. شرایط تیم را هم باید در نظر بگیریم.

مهاجری گفت، چاره ای نداریم و باید شرایط مان را بهتر کنیم، هرچند تا به اینجای لیگ برتر با اینکه دو بازی خارج از خانه و یک بازی خانگی داشتیم، معتقدم نتایجی که کسب کردیم، نه زیاد خوب ونه خیلی بد بوده است.

تغییرشیوه ندادم

وی همچنین درپاسخ به این پرسش که گفته شده دراین فصل شیوه تاکتیکی تیمش را تغییر داده است، گفت: من شیوه ام را در تیم نساجی عوض نکردم. گفتم که با داشته هایم کار می کنم.

وی اضافه کرد، در نیم فصل اول آخرین سالی که من در پدیده بودم را اگه به یاد دارید، ما بیشترین گل زده را داشتیم و فکر می کنم سوم یا چهارم شدیم، درواقع من با داشته ها و موجودی ام تصمیم می گیرم و اگر موجودی نداشته باشم، نمی توانم کاری را که می خواهم، انجام بدهم. موجودی ما در حمله خوب است، اما کمبودهایی داریم که باید برطرف کنیم و به دنبال نفراتی هستیم که به ما کمک کنند. باید بازیکنی بیاوریم که بار نباشد و به ما کمک کند و یار باشد.

تیم فوتبال نساجی مازندران درچارچوب هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت19:30 روزجمعه درورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم خاتمهی جدولی شاهین شهرداری بوشهر است.

شاگردان محمدرضا مهاجری تا خاتمه هفته سوم با کسب یک پیروزی، یک تساوی ویک شکست در رده ششم جدول رده بندی این مسابقات قرار دارند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازی با سایپا، نساجی را امیداور کرد، تفکر نساجی فوتبال هجومی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی با سایپا، نساجی را امیداور کرد، تفکر نساجی فوتبال هجومی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید