بازی پیچیده تیم ملی با مشارکت فدراسیون، اهرم فشاری به نام امکانات و پاداش

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، وقتی ساعت کنفرانس خبری سرمربی ترینیداد و توباگو برای بازی با تیم ملی اعلام شد تعیین شد کی روش در این بازی سهیم است چرا که او هم قید حضور کنفرانس مطبوعاتی را ندارد و ساعت مصاحبه ای برای او اعلام نشد.

بازی پیچیده تیم ملی با مشارکت فدراسیون، اهرم فشاری به نام امکانات و پاداش

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ ،روز دوشنبه بازیکنان تیم ملی به خاطر پرداخت نشدن پاداش هایشان به طور سازمان یافته اقدام به غیرفعال کردن صفحات اینستاگرام شان کردند و خیلی زود شنیده شد حرکت هماهنگ بازیکنان در اعتراض به عدم توجه به تیم ملی و برآورده نشدن امکانات موردنظر است.

مهدی طارمی اولین ملی پوشی بود که اینستاگرامش را دی اکتیو کرد و هنوز تحلیل ها درباره این موضوع آغاز نشده بود که رامین رضائیان،امیرعابدزاده،مرتضی پورعلی گنجی و وحید امیری هم به او پیوستند و بعد از آن خانزاده و دیگران هم آمدند.

دقایقی بعد هم اعضای کادرفنی تیم ملی با انتشار پستی که روی آن نوشته بود خارج از دسترس نشان دادند که این اتفاقی است که قطعا مورد نظر سرمربی تیم ملی هم هست بازیکنان با اوکی کی روش وارد این داستان شده اند.

با توجه به اتفاقاتی که طی این یکی دو روز اتفاق افتاده می توان گفت این حرکت هماهنگی بازیکنان و کادر فنی در جهت انجام خواسته های سرمربی تیم ملی و امکانات و یا همان توجهی است که مورد نظر او است و حالا شاید ناراحتی از عدم پرداخت پاداش ها هم بخشی از این نارضایتی باشد.

جالب اینکه فدراسیون فوتبال هنوز هیچ واکنشی به نسبت به این اتفاق نداشته هر چند بعد از اظهار نظر تاج مبنی بر اینکه خودمان به بازیکنان گفتیم مصاحبه ننماینداین ذهنیت نزد رسانه ها تقویت شده که فدراسیون در جریان این ماجراها واقع شده است و از این طریق قصد دارد به وزارت ورزش فشار بیاورد.

جالب اینکه این داستان از سوی ملی پوشان و کاد فنی با یک نمایش همراه شده و هر روز اعلام می گردد فلان بازیکنان با انجمنهای سلوبلاگ مصاحبه می نمایند اما یکباره به وسیله مدیر رسانه ای تیم ملی اعلام می گردد این بازیکنان حاضر به مصاحبه نیستند.

بعد از اتفاقات روز دوشنبه،امروز (سه شنبه)هم مدیر رسانه ای تیم ملی اظهار داشت قرار بود سه بازیکن و اوسیانو کروز با نمایندگان رسانه ها مصاحبه نمایند اما آنها فعلا تصمیمی برای گفت وگو با رسانه ها ندارند.در همین زمینه گزارشگر شبکه خبر که به محل تمرین تیم ملی رفته بود،گفتگوهایی را با نمایندگان رسانه ها و مدیر رسانه ای تیم ملی داشت و واکنش های آنها پیرامون این موضوع جویا شد. انجمنهای سلوبلاگ حاضر در این باره صحبت می کردند که ملی پوشان به چه دلیل صفحات مجازی خود را غیرفعال نموده اند.

جالب اینکه امروز وقتی ساعت کنفرانس خبری سرمربی ترینیداد و توباگو برای بازی با تیم ملی اعلام شد معین شد کی روش در این بازی سهیم است چرا که او هم قید حضور کنفرانس مطبوعاتی را ندارد و ساعت مصاحبه ای برای او اعلام نشد.

بعد از این اتفاقات نقدهای زیادی درباره تاثیرپذیری بازیکنان تیم ملی از کی روش در فضای مجازی و رسانه ها مطرح شد و بسیاری این پرسش را مطرح کردند که چرا بازیکنان تبدیل به عروسک های خیمه شب بازی سرمربی تیم ملی شده اند؟

احتمالا کی روش و بازیکنان تیم ملی بعد از بازی با ترینیداد و توباگو در میکسزون و سالن کنفرانس هم حاضر به مصاحبه نخواهند شد اما سوال اینجاست که غیر فعال کردن اینستاگرام آنها چه ضربه ای به جامعه رسانه ای و طرفداران تیم ملی خواهد زد؟

اگر تیم ملی امکانات می خواهد که فعلا هم زمین مناسب دارد هم بازی های تدارکاتی برایش ردیف شده هم امکانات تمرینی اش نقص ندار د اما اگر واقعا بحث پاداش جام جهانی است چرا بازیکنان و کادر فنی تیم ملی روراست تقاضایشان را مطرح می نمایند و اصلا چطور شده که یکباره به این جمع بندی رسیده اند در این خصوص اعتراض نمایند و با مصاحبه نکردن و غیر فعال کردن اینستاگرام شان مثلا کل فوتبالدوستان ایرانی و رسانه ها را از تیم ملی مملکت شان بی خبر بگذارند.

در عین حال برخی معتقدند فدراسیون نشین ها هم با این بازی اعضای تیم ملی همراه هستند و اگر واقعا اینگونه باشد بازی پیچیده تر هم خواهد شد آن هم در شرایطی که بحث بازنشسته بودن تاج و تعلیق فوتبال ایران از سوی دو طرف این ماجرا در حال کش دادن است و اتفاقات اخیر را به گونه ای می توان به این ماجرا مرتبط کرد.مثلا اینکه این بازی حاشیه ای باعث گردد فدراسیون و نقش مهمش در تدوین و اجرای برنامه های تیم ملی آن هم در آستانه جام ملت ها فشار افکار عمومی را روی نهادهای بالادستی و رسانه ها زیاد کند که تغییری در بدنه فدراسیون صورت نگیرد.

3-670

منبع: ایران ورزشی

به "بازی پیچیده تیم ملی با مشارکت فدراسیون، اهرم فشاری به نام امکانات و پاداش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی پیچیده تیم ملی با مشارکت فدراسیون، اهرم فشاری به نام امکانات و پاداش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید