تکلیف کی روش و کلمبیا تا فردا تعیین می گردد

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، فدراسیون فوتبال کلمبیا ظرف امروز (دوشنبه) یا فردا سرمربی تیم ملی کشورش را انتخاب می نماید.

تکلیف کی روش و کلمبیا تا فردا تعیین می گردد

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ به نقل از مارکا، حضور کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال کلمبیا تقریبا قطعی شده است و آن ها امروز (دوشنبه) یا نهایتا فردا سرمربی تیم ملی این کشور را تعیین خواهند کرد. ظاهرا این فدراسیون گزینه نهایی خود را پیدا نموده است. سرمربی پرتغالی راهنمایی این کشور را در فوریه بر عهده خواهد گرفت. کی روش که راهنمایی تیم ملی فوتبال ایران را در جام ملت های آسیا 2019 بر عهده دارد پس از این رقابت ها راهنمایی کلمبیا را بر عهده خواهد گرفت. او کوپا آمه ریکا را در تابستان آینده پیش رو خواهد داشت. نخستین تجربه مربی گری اش در بازی های محبت آمیز مارس خواهد بود. هنوز حریفان کلمبیا در این بازی ها به طور قطعی تعیین نشده است اما یکی از آن ها به احتمال فراوان تیم ملی ژاپن خواهد بود.

خورخه انریکه ولس یکی از اعضای کمیته فوتبال کلمبیا بیان کرد: کی روش یکی از گزینه های مورد نظر ما برای راهنمایی تیم ملی است. ما با او صحبت نموده ایم و آن را پنهان نمی کنیم.

ولس در ادامه اظهار کرد: با سرمربی پرتغالی ابتدا در پرتغال و سپس در سانتیاگو برنابئو در جریان فینال برگشت کوپا لیبرتادورس صحبت کردیم.

او در خصوص امضای قرارداد با سرمربی پرتغالی گفت: احتمال اینکه سرمربی پرتغالی راهنمایی تیم ملی کشورمان را بر عهده بگیرد زیاد است اما تا آخر امروز صبر می کنیم چون پنج تا شش گزینه دیگر نیز وجود دارند. رامون خسورون (رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا) کسی است که در این رابطه تصمیم گیری می نماید و مطمئنا او بهترین گزینه را انتخاب خواهد نمود.

ولس در خاتمه اظهار کرد: امیدوار هستیم در هفته نخست فوریه نام سرمربی جدید را به صورت رسمی اعلام کنیم. این اتفاق پس از جام ملت های آسیا رخ خواهد داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تکلیف کی روش و کلمبیا تا فردا تعیین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف کی روش و کلمبیا تا فردا تعیین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید