برنامه ویژه امیر قلعه نویی برای مهار مسی استقلال

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، یکی از سلاح های مرگبار تیم استقلال مقابل رقبای این تیم مهدی قایدی وینگر چپ گلزن این تیم است که در یک لحظه می تواند حریف را غافلگیر کند.

برنامه ویژه امیر قلعه نویی برای مهار مسی استقلال

امیر قلعه نویی سرمربی تیم استقلال در روزهای اخیر و در جریان تمرینات تیم گل گهر سیرجان برنامه ویژه ای جهت مراقبت از یکی دو مهره خطرناک تیم استقلال را برای بازیکنان تیمش در نظر گرفته است.

گل گهر سیرجان که در مسابقات این فصل از لیگ برتر با چهار مدافع به نام های مهران درخشان مهر، آرمین سهرابیان، مسیح زاهدی و مهدی تیکدری در مسابقات حضور پیدا می نماید در نظر دارد برای مهار مهدی قایدی که معمولاً از جناح راست خط دفاعی حریف، خودش را به دروازه نزدیک می نماید این فوتبافهرست خطرناک را تحت کنترل در بیاورد.

مهدی قایدی که به تازگی از سوی سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان به مسی کوچک فوتبال ایران تشبیه شده است این روزها و پس از بازگشت از اردوی تیم ملی تمرینات فشرده و مطلوبی را در جمع آبی پوشان تهرانی پشت سر گذاشته بسیار با انگیزه است و قطعاً در روز ملاقات مقابل گل گهر سیرجان یکی از مهره های اثرگذاره سرمربی پرتغالی استقلال مقابل تیم امیر قلعه نویی خواهد بود.

از اردوی تیم سیرجانی خبر می رسد سرمربی اسبق استقلال که این روزها راهنمایی گل گهر سیرجان را در دست دارد میخواهد با یارگیری منطقه ای مهدی قایدی را تقریباً از گردونه بازی خارج نموده و مانع از ارسال توپ های این بازیکن برای مهاجمان استقلال گردد.

ناگفته نماند؛ قایدی تا اینجا با یک گل در ملاقات مقابل ملوان، گرفتن یک پنالتی در همان ملاقات و ارسال پاس گل برای محبی در ملاقات با نساجی و تأثیرگذاری روی تک گل سه امتیازی کوین یامگا برای استقلال مقابل مس کرمان مؤثرترین بازیکن استقلال در شش هفته ابتدایی باشد. این درحالی است که او در بازی هفته اول روبروی سپاهان اصلا در فهرست نفرات تیمش هم نبود.

منبع: خبر ورزشی

منبع: فرارو

به "برنامه ویژه امیر قلعه نویی برای مهار مسی استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ویژه امیر قلعه نویی برای مهار مسی استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید