ترامپ برای بایدن خط و نشان کشید

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، رئیس جمهور آمریکا با انتشار توئیتی نوشت که ادعاهای بایدن را در مورد نتایج اخیر منتشر شده به دلیل تقلب به چالش خواهد کشید.

ترامپ برای بایدن خط و نشان کشید

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، دونالد ترامپ در توئیترش نوشت:

تمام ایالت های اخیر که بایدن ادعا می نماید، به دلیل تقلب در انتخابات و تقلب در انتخابات ایالت توسط ما به چالش کشیده خواهد شد. بسیاری از مستندات موجود است. فقط رسانه ها را آنالیز کنید. ما پیروز خواهیم شد! اول آمریکا!

ادعای ترامپ در حالی مطرح می شود که به گزارش هافینگتون پست، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات آمریکا از سازمان امنیت و همکاری اروپا گفته هیچ شواهدی دال بر ادعای رئیس جمهور آمریکا در مورد تقلب در انتخابات وجود ندارد و او حقی در متوقف کردن شمارش آراء ندارد. میشل گئورگ به همین دلیل ادامه داد: در روز انتخابات، ما هیچ تخلفی مشاهده نکردیم.

میشل گفته وی از ادعای ترامپ در مورد تقلب در شمارش آرای پُستی بسیار تعجب نموده؛ زیرا آمریکا در این نوع رأی گیری سابقه طولانی دارد و این موضوع به قرن نوزدهم باز می شود.

این مقام آلمانی همچنین گفته ترامپ نه حق و نه این امکان را دارد که شمارش آراء را متوقف کند.

وی همچنین در مورد ادعای تقلب در انتخابات و خواسته ترامپ برای متوقف کردن شمارش آراء گفت رئیس جمهور آمریکا در حال سوء استفاده از موقعیت خود به عنوان رئیس جمهور است.

گفتنی است که ساعاتی پیش ترامپ خواهان توقف شمارش آرا شد. وی سپس مدعی شد که در پنسیلوانیا پیروز شده است. متعاقبا اریک ترامپ پسر او نیز مدعی دزدی آرا شد.

311311

منبع: خبرآنلاین

به "ترامپ برای بایدن خط و نشان کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ برای بایدن خط و نشان کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید