تکرار مواضع خصمانه هوک علیه ایران

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، برایان هوک نماینده آمریکا در امور ایران امروز چهارشنبه با شرکت در نشست استماعی در کمیته روابط خارجی مجلس سنای کشورش ادعاهای تکراری و نخ نمای پیشین خود علیه ایران را تکرار کرد.

تکرار مواضع خصمانه هوک علیه ایران

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در این نشست در ادعائی مضحک مدعی شد: ما کارزار فشار حداکثری بی سابقه ای را بر ایران اعمال نموده ایم تا بر این اساس اجرای سیاست خارجی تهران امکان پذیر نباشد و ثانیاً بتوانیم انگیزه ایران برای مذاکره را افزایش دهیم تا از این طریق به توافقی جامع با تهران دست یابیم. روابط 40 ساله جمهوری اسلامی نشان می دهد که این کشور یا با تهدید نظامی یا تحت انزوای دیپلماتیک پاسخ می دهد و ما هم چارچوب سیاستمان را بر همین اساس پایه گذاری نموده ایم.

برایان هوک در ادامه مدعی شد: ایران یا می تواند مثل یک کشور عادی رفتار کند و یا به دنبال ایدئولوژی هایش باشد. سیاست ما این است. ما دنبال برخورد نظامی با ایران نیستیم، با کارزار فشار حداکثری هزینه رفتار ایران را بالا می بریم تا رفتارش عوض گردد! ایران به جای پاسخ به دیپلماسی، ناامنی و حمله هایش را بالا برده است.

این مقام آمریکائی بدون ارائه هرگونه سند و مدرکی در مورد ادعاهای واشنگتن علیه تهران مدعی شد: حمله به تاسیسات عربستان سعودی، پیغام واضح ایران به دنیا است!

منبع: خبرگزاری مهر

به "تکرار مواضع خصمانه هوک علیه ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکرار مواضع خصمانه هوک علیه ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید