حمایت از 80 انتها نامه با قابلیت فناوری در دانشگاه سمنان

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، خبرنگاران/سمنان معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از حمایت بیش از 80 سرانجام نامه با قابلیت فناوری در این دانشگاه مادر استان اطلاع داد .

حمایت از 80 انتها نامه با قابلیت فناوری در دانشگاه سمنان

داود معروفی با اعلام این خبر اظهار کرد: در حال حاضر 17 رساله دکترا در حال حمایت هستند و 65 مورد نیز سرانجام یافته اند .

معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان افزود: این حمایت ها منجر به ثبت 18 مورد اختراع و تأییدیه علمی ، 24 مورد ساخت دستگاه آزمایشگاهی، چهار مورد پیاده سازی نتیجه طرح در جامعه، دو مورد انعقاد قرارداد پژوهشی با سازمان های خارج از پارک و پذیرش دو واحد فناور برای توسعه ایده نوآورانه در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان بوده است .

معروفی اعلام نمود: فراهم ساختن شرایط بهره گیری از توان بالقوه دانشجویان تحصیلات تکمیلی در راستای توسعه علمی فناوری کشور و ایجاد زمینه کارآفرینی و اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی از جمله اهداف حمایت از سرانجامامه های تحصیلات تکمیلی با ماهیت فناوری است .

معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با بیان اینکه پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از سال 1389 حمایت از سرانجام نامه ها و رساله های کاربردیِ دارای ماهیت فناوری دانشجویان دانشگاه سمنان را شروع نموده است توضیح داد: حامیان اقتصادی این طرح، معاونت پژوهشی و فناوری، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی و پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان هستند.

وی افزود: بیش از 10 سال است که پارک علم و فناوری دانشگاه موضوع حمایت از رساله های دکترا را تحت عنوان هسته های تحقیقاتی دانشگاهی در دستور کار خود دارد و با بودجه محدود خود، توانسته بیش از هشتاد رساله کاربردیِ دارای ماهیت فناوری را مورد حمایت قرار دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "حمایت از 80 انتها نامه با قابلیت فناوری در دانشگاه سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از 80 انتها نامه با قابلیت فناوری در دانشگاه سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید