خوابی که برای دزد گران تمام شد!

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، به خواب رفتن یک دزد به دلیل خستگی در محل سرقت موجب شد تا او به راحتی توسط پلیس دستگیر گردد.

خوابی که برای دزد گران تمام شد!

به گزارش خبرنگار ، به خواب رفتن یک دزد در محل سرقت موجب شد تا او به راحتی توسط پلیس دستگیر گردد. بنا به گزارش رسانه های محلی روسیه در این اتفاق جالب این دزد که به دلیل خستگی در محل سرقت به خواب رفته بود به آسانی به دام پلیس افتاد. ماموران پلیس پس از ورود به یک شرکت در شهر اورنبرگ روسیه این دزد را که به خواب رفته بود دستگیر کردند. بنا به این گزارش ماموران پلیس این دزد را در حالی دستگیر کردند که روی جایگاه رئیس شرکت خوابیده بود.

این حادثه جالب در تاریخ 20 نوامبر و هنگامی رخ داد که این دزد 36 ساله به وسیله پنجره کوچک طبقه سوم یک ساختمان خود را به داخل شرکت رسانده بود. او پس از بالا رفتن از پنجره خود را به داخل این شرکت خصوصی که در خیابان شارلیکس کویی در شهر اورنبرگ قرار داشت رساند. او سپس با استفاده از تجهیزاتی مانند چک و آچارپیچ گوشتی توانست وارد اتاق های متعدد این شرکت شده و به وسایل باارزش دسترسی پیدا کند. او همچنین حدود 140000 روبل (2100 دلار) پول نقد را نیز در این شرکت پیدا نموده بود که قصد داشت پس از بیدار شدن از خواب آن را از شرکت خارج کند.

بنا به این گزارش این دزد پس از این سرقت موفقیت آمیز تصمیم گرفت تا روی جایگاه کمی استراحت کند که به خواب عمیقی فرو رفت. پلیس پس از چند ساعت این مرد جوان را در حالی که به خواب عمیقی فرو رفته بود بازداشت کرد. این دزد سپس با دستبند به بازداشتگاه پلیس منتقل شد. پس از آنالیز سابقه این دزد بدلیل ارتکاب چند مورد سرقت دیگر گفته می گردد او به چند سال زندان محکوم خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "خوابی که برای دزد گران تمام شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوابی که برای دزد گران تمام شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید