زندگی شخصی کالدرون و استراماچونی

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، عکس ها و تصاویر حضور همسر آندره استراماچونی، سرمربی ایتالیایی تیم استقلال تهران که به همراه دو فرزندش وارد تهران شده بود از تصاویر پر بازدید فضای مجازی شد.

زندگی شخصی کالدرون و استراماچونی

به گزارش، عکس ها و تصاویر حضور همسر آندره استراماچونی، سرمربی ایتالیایی تیم استقلال تهران که به همراه دو فرزندش وارد تهران شده بود از تصاویر پر بازدید فضای مجازی شد. چند روز قبل هم اجاره 50 میلیونی خانه ای که قرار است این مربی به همراه خانواده اش در آن زندگی نمایند در فضای مجازی حاشیه ساز شده بود. اما در آن طرف ماجرا یعنی تیم پرسپولیس هنوز مسئولان نتوانسته اند خانه مورد علاقه سرمربی تیم جدیدشان را پیدا نمایند.

گفته می گردد مدیران پرسپولیس خانه برانکو ایوانکویچ را به مربی آرژانتینی این فصل شان پیشنهاد داده اند که او آن را به دلیل کوچک بودن فضای خانه نپذیرفته و پرسپولیسی ها را وادار نموده تا به دنبال جایی دیگر برای او باشند. درباره عملکرد فنی این دو مربی سرخابی مطالب و اطلاعات زیادی در فضای مجازی منتشر شده و طرفداران این دو تیم هم با خصوصیات فنی این دو مربی به خوبی آشنا هستند. اما امروز می خواهیم کمی از خصوصیات شخصی این دو مربی را با هم مرور کنیم.

کافی است به تمرینات پرسپولیس نگاهی بیندازید تا متوجه شوید که برای کالدرون شور و نشاط در تمرین و داشتن انرژی یکی از مهم ترین مسئله هاست. او در کنار دستیارانش در همه کار هایی که بازیکن ها باید انجام دهند، فعالانه حضور پیدا می نماید و از دویدن، وزنه زدن و فوتبال بازی کردن با بازیکنانش ابایی ندارد. همین اشتیاق و شور و هیجان باعث ایجاد انگیزه بیشتر به بازیکن ها هم می گردد. او در همین مدت کم نشان داده که در کنار بازیکنانش بسیار افتاده و البته زحمتکش است. کالدرون با این که 60 ساله است، اما از صبح زود در کنار دستیارانش آغاز به کار می نماید و در تمرینات حتی در جابه جایی قیف و توپ که بیشتر وظیفه تدارکات است یاری می نماید و به هیچ وجه مغرور و بد اخلاق نیست. کالدرون مثل خیلی از آرژانتینی های دیگر عاشق تفریح، خوشگذرانی و خالکوبی است. با کمی دقت روی پا های او می توانید خالکوبی را ببینید. او آن قدر اهل خوشگذرانی است که در روز اول حضورش هم سراغ فالوده خوردن رفت که تصاویرش هم در فضای مجازی بسیار ترند شد. کالدرون خودش هم در چندین مصاحبه به صراحت از علاقه اش به دیدن همه شهر های ایران برای آشنایی با فرهنگ مان گفته است. در همین مدت کم حضورش در تهران او بیشتر با یک استاد دانشگاه که دوست یکی از نزدیکانش است، وقت می گذراند که به نظر می رسد از آن دسته از مربیان رفیق باز است. کالدرون البته ارتباط بسیار خوبی هم با بازیکنان دارد و مدام در کنار جدیت در تمرینات، در حال شوخی و خنده با آن هاست. گابریل کالدرون سال ها پیش با Rosa Nutt ازدواج نموده که ثمره این زندگی یک دختر به نام لورا و یک پسر به نام جان است.

آندره استراماچونی درست شبیه به چند فوتبالیست ایتالیایی که در ذهن داریم خوش تیپ و خوش پوش است. علاقه او به تیم آ اس رم که مدتی هم مربی تیم زیر 17 سال آن بوده بر کسی پوشیده نیست. درباره ابعاد شخصیتی، اخلاقی و رفتاری این مربی 43 ساله باید به جدیت او اشاره نمود. آندره به شدت منظم و سخت گیر است و احتمالا فصل پیش رو برای بازیکنانی که حاشیه سازی نمایند فصل سختی خواهد بود. به نظر می رسد او با شناخت زیادی از فرهنگ فوتبال ایران وارد کشور شده و برنامه هایی هم برای مبارزه با بازیکن سالاری دارد. این مربی ایتالیایی که در هفته های اخیر بیشتر با دستیارانش بوده به نظر می رسد از مصاحبه و روبه رو شدن با رسانه ها به شدت فراری است و بر خلاف آن درست مانند همسرش علاقه زیادی به فضای مجازی دارد و بیشتر اطلاعات درباره تیم استقلال و فرهنگ مردم کشورمان را به وسیله شبکه های اجتماعی به دست آورده است. یکی از شرط های او برای باشگاه تهیه هر چه سریع تر خانه مسکونی به سلیقه همسرش بود تا خیلی زود خانواده اش هم به تهران بیایند که این حاکی از خانواده دوستی اوست. در کنار همه این ها، استراماچونی علاقه خاصی به کافه، رستوران گردی و استخر رفتن دارد. این مربی جدا از فوتبال به تنیس و گلف هم علاقه دارد و در کنار ورزش اهل فیلم است و بیشتر، فیلم های فدریکو فلینی و ویکتوریا دسیکا را نگاه می نماید. او فیلم زندگی زیبا ساخته روبرتو بنینی را شاهکار معاصر دانسته بود. آندره به شدت منظم است و از هم اکنون برنامه تمرین هفتگی و ماهانه تیم معین شده است.

منبع: خراسان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "زندگی شخصی کالدرون و استراماچونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زندگی شخصی کالدرون و استراماچونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید