صدای تو خوب است &hellip

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، رای علاقه مندان موسیقی، همراهی آواز و ساز یک اصل همیشگی نیست. از نظر آنها سازها به تنهایی ناگفته ها را می گویند و موسیقی بی کلام هم چیزی از آواز و تصنیف خوانی کم ندارد.

صدای تو خوب است &hellip

روزهای ما بدون همراهی سازها و نواها، قطعا چیزی کم خواهد داشت. این بار چند پیشنهاد متفاوت در دسته موسیقی تلفیقی، مقامی و بی کلام را با شما درمیان می گذاریم تا با شنیدنشان، حال و هوای این روزهایتان را آرام تر کنید.

گذر از اردیبهشت با دال

اگر پیش از این اولین آلبوم گروه دال با نام گذر اردیبهشت را نشنیده بودید، پیشنهاد می کنیم در آستانه این اردیبهشت به استقبالش بروید. گروه جوان دال که از ترانه سرایی تا تنظیم کارهای شان را خود اعضای آن انجام می دهند، این آلبوم را با صدای امین هدایتی و آهنگ هایی از شایان شکرابی منتشر نموده اند. اما اگر پیش از این کارهایی از گروه دال را شنیده اید، پیشنهاد می کنیم سری به سایت یا اپلیکیشن بیپ تونز بزنید و بخشی از ترانه ای دلنشین از آلبوم هم آواز را رایگان گوش کنید.

موسیقی مقامی خراسان با ساز مشکاتیان و آواز شجریان

اگر هوادار موسیقی سنتی ایرانی باشید، حتما شنیده اید که در ماه گذاشته اثری قدیمی از محمدرضا شجریان و پرویز مشکاتیان روانه بازار موسیقی شد.

آلبوم خراسانیات در سال1365 ضبط شده بوده و پرویز مشکاتیان، منصور سینکی، جمشید عندلیبی، محمد فیروزی، اردشیر کامکار، بیژن کامکار و ارژنگ کامکار بیشتر از 20سال قبل از ارائه این آلبوم، نوازندگی قطعاتش را برعهده داشته اند.

روایت داستان های آشنا با همراهی کمانچه، پیانو و تنبک

برای علاقه مندان موسیقی، همراهی آواز و ساز یک اصل همیشگی نیست. از نظر آنها سازها به تنهایی ناگفته ها را می گویند و موسیقی بی کلام هم چیزی از آواز و تصنیف خوانی کم ندارد. آلبوم میان حاصل همکاری حسام اینانلو، هوشیار خیام و نوید افقه است و از 3 آهنگ بی کلام بلند تشکیل شده است.

همراهی پیانو، کمانچه و تنبک در این آلبوم، همه چیز را برای توضیح دادن 3 روایت مجزا آماده نموده است؛ 3 روایت از داستان هایی که میان، که آفتاب برآید و نو کرد یاد یاران رفته را نام گرفته اند.

منبع: مجله شنبه

به "صدای تو خوب است &hellip" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدای تو خوب است &hellip"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید