فراخوان آژانس فضایی اروپا برای انتخاب نام کاوشگر

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، آژانس فضایی اروپا در یک بیانیه جدید از مردم خواسته برای کاوشگر لاگرانژ اسم دیگری انتخاب نمایند.

فراخوان آژانس فضایی اروپا برای انتخاب نام کاوشگر

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت انجمنهای سلوبلاگ به نقل از دیلی میل، آژانس فضایی اروپا در یک بیانیه جدید از مردم خواسته برای کاوشگر لاگرانژ (Lagrange) اسم دیگری انتخاب نمایند.

این کاوشگر پشت به زمین پرواز می نماید تا طوفان های خورشیدی خطرناک را شناسایی کند؛ کاشگر آژانس فضایی اروپا پیش از رسیدن طوفان های خورشیدی به زمین ، آنها ردیابی خواهد نمود.

آژانس فضایی اروپا می گوید پیشنهادات مربوط به نام کاوشگر می تواند از هم اکنون تا 17 اکتبر (یکشنبه 25 مهر 1400) در وب سایت ESA ارائه گردد و برنده بهترین نام جایزه ویژه ای دریافت خواهد نمود.

طبق گفته ESA پس از بهره برداری، این فضاپیما در نوع خود اولین خواهد بود و به مکانی منحصر به فرد در فضا پرواز خواهد نمود و میان زمین و خورشید ارتباط برقرار می نماید.

داده های این مأموریت برای ایجاد هشدارهای به موقع در اختیار مقامات ملی، صنایع و سازمان هایی قرار می گیرد که به سیستم های فناوری مدرن مجهز هستند؛ به طور کلی، این ماموریت با مسائل ارائه شده توسط طوفان های خورشیدی مقابله خواهد نمود که برای انسان در سطح زمین خطرناک نیست، اما می تواند باعث تداخل در شبکه های برق و سیگنال های GPS گردد و به فضانوردان آسیب برساند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "فراخوان آژانس فضایی اروپا برای انتخاب نام کاوشگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان آژانس فضایی اروپا برای انتخاب نام کاوشگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید