مانیتور TUF Gaming VG279Q1R ایسوس برای گیمرها

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، امروز ایسوس یک مانیتور 27 اینچی جدید با نرخ نوسازی تصویر بسیار بالا معرفی کرد. در ادامه به معرفی، مشخصات و قیمت مانیتور گیمینگ TUF Gaming VG279Q1R ایسوس می پردازیم.

مانیتور TUF Gaming VG279Q1R ایسوس برای گیمرها

TUF Gaming VG279Q1R یک مانیتور 27 اینچی با وضوح تصویر Full HD (1920 x 1080) است. این مانیتور از یک پنل نوع IPS با نرخ نوسازی تصویر 144 هرتز و بیشینه شدت روشنایی 250 cd/㎡ بهره می برد. به لطف به کارگیری فناوری Extreme Low Motion Blur (ELMB) ایسوس، زمان پاسخ دهی تصویر به 1 میلی ثانیه رسیده است. از دیگر ویژگی های پنل بکار رفته می توان کنتراست 1000:1 و زاویه دید افقی و عمودی 178 درجه را برشمرد.

این مانیتور از فناوری Adaptive-Sync یا همان FreeSync برای تطبیق نرخ نوسازی تصویر با نرخ فریم دهی پشتیبانی می نماید تا گیمرها تجربه مطلوب تری داشته باشند. VG279Q1R یک از حاشیه صفحه نمایش باریک بهره می برد. ضخامت این مانیتور در باریک ترین نقطه آن تنها 7.5 میلی متر است. این مانیتور در کنار دو درگاه ورودی تصویر HDMI(v 1.4)، دارای یک درگاه DisplayPort1.2 VGA نیز است.

فناوری GamePlus ایسوس در این مانیتور نیز یافت می گردد که قابلیت های اضافه ای در اختیار گیمرها می گذارد. از جمله این قابلیت ها می توان Crosshair داخلی، شمارنده نرخ فریم دهی، تایمر داخلی، تنظیم تصویر و 7 حالت تصویر آماده برای سبک های بازی مختلف را برشمرد. ویژگی دیگر این مانیتور، فناوری Ultra-Low Blue Light ایسوس است که امکان تنظیم شدت نور ضعیف آبی را در 5 سطح به کاربر می دهد.

قیمت مانیتور TUF Gaming VG279Q1R ایسوس به طور رسمی اعلام نشده است اما حدود 250 دلار تخمین زده می گردد.

منبع : شهر سخت افزار

منبع: آی تابناک

به "مانیتور TUF Gaming VG279Q1R ایسوس برای گیمرها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانیتور TUF Gaming VG279Q1R ایسوس برای گیمرها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید