محمودی: با برگشت داورزنی توقع از والیبال زیاد شده است، در مورد سرمربی هنوز تصمیمی گرفته نشده است

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، پیشکسوت والیبال کشورمان گفت: مربیان داخلی توانایی دارند ولی باید بررسی شود چون در سال المپیک هستیم و نمی توانیم ریسک کنیم.

محمودی: با برگشت داورزنی توقع از والیبال زیاد شده است، در مورد سرمربی هنوز تصمیمی گرفته نشده است

به گزارش خبرنگار ورزشی انجمنهای سلوبلاگ، بهنام محمودی در مراسم افتتاح تالار مشاهیر ورزش گفت: این کار باعث می شود نسل جدید بدانند چه کسانی برای ورزش کشور زحمت کشیدند. اینها در تاریخ ثبت و ماندگار می شود. امیدوارم این رویه در بخش های دیگر هم باشد. ما مرده پرست هستیم و همیشه باید از آدم های خوب تقدیر و به تصویر کشیده شوند.

وی در مورد شرایط والیبال گفت: با برگشت داورزنی که تجربه زیادی دارد توقع از والیبال زیاد است و همه می خواهند رشد خود را داشته باشد اما در این مدت کار متوقف شده است. آیین نامه و مسابقات لیگ اصلاح شد ولی مورد اصلی انتخاب سرمربی بود که با همفکری کارشناسان انجام شد و به این نتیجه رسیدیم که چون رویداد زیاد است و هم لیگ از شهریور شروع می شود، فعلا صبر کنیم و با گزینه های مختلف صحبت و بهترین نتیجه را رقم بزنیم .

محمودی در مورد مربی داخلی و خارجی برای تیم ملی گفت: در مورد سرمربی هنوز تصمیمی گرفته نشده است. یک سری ایده داده شده است که در حال بررسی است. مربیان داخلی توانایی دارند ولی باید بررسی شود چون در سال المپیک هستیم و نمی توانیم ریسک کنیم.

وی در مورد بندهای آیین نامه لیگ گفت: در یک بند آمده بود که یک شهر با یک اسپانسر نمی تواند دو تیم داشته باشد که مورد تایید قرار نگرفت البته ارومیه و گنبد کاووس و

ارومیه مهد والیبال است و عاشق والیبال هستند و قرار شد دو تیم داشته باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "محمودی: با برگشت داورزنی توقع از والیبال زیاد شده است، در مورد سرمربی هنوز تصمیمی گرفته نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمودی: با برگشت داورزنی توقع از والیبال زیاد شده است، در مورد سرمربی هنوز تصمیمی گرفته نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید