مسائل سمن های زنجان پیگیری می گردد

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، خبرنگاران/زنجانمعاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: مشکلاتی که سمن ها در نشست برگزار شده با آنان مطرح کردند، پیگیری خواهد شد.

مسائل سمن های زنجان پیگیری می گردد

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، حسین علی امیری عصر امروز در حاشیه بازدید از مدرسه خیرساز دکتر حسینی صائین قلعه در جمع انجمنهای سلوبلاگ با بیان این که به همت مسئولان و خیران، چهار واحد آموزشی همزمان در استان زنجان افتتاح شد، اظهار کرد: خوشبختانه با افتتاح این چهار واحد آموزشی در استان، هیچ گونه واحد آموزشی بی کیفیت وجود نداشته و همه واحدهای آموزشی مدرن هستند.

وی با بیان این که امکاناتی که در این واحدهای آموزشی استفاده شده، امکانات خوب و مناسبی است، ادامه داد: با افتتاح این چهار آکادمی، شاهد ایجاد شور و شعف در بین دانش آموزان و اولیای آن ها هستیم.

این مسئول با بیان این که مردم استان زنجان علاقمند به بحث آموزش و علم بوده و در این حوزه دغدغه دارند، اعلام کرد: زنجانی ها همت خود را بر این گذاشته اند که مسائل واحدهای آموزشی که قبلا در این استان وجود داشته است نیز، حل وفصل گردد.

وی با اشاره به مسائل بیان شده از سوی سمن ها در نشست با سمن های استان، یادآور شد: مسائلی که در این جلسه از سوی سمن ها مطرح شد، پیگیری می گردد که موضوع خیران مدرسه ساز نیز در غالب همین سمن ها قابل پیگیری است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مسائل سمن های زنجان پیگیری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل سمن های زنجان پیگیری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید