درخشش دانش آموز البرزی در المپیاد جهانی علوم زمین

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، رئیس اداره استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان البرزگفت: فاطمه احمد نژاد دانش آموز البرزی در المپیاد کشوری علمی در رشته زمین شناسی پیروز به کسب مدال طلا شد.

درخشش دانش آموز البرزی در المپیاد جهانی علوم زمین

به گزارش خبرنگار از ، ابوالفضل شاه بیگ، رئیس اداره استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان البرزگفت: فاطمه احمد نژاد در المپیاد کشوری علمی در رشته زمین شناسی پیروز به کسب مدال طلا شد.

رئیس اداره استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان البر با اشاره به اینکه این دانش آموز در پایه یازدهم دبیرستان فرزانگان چهار کرج مشغول تحصیل است، اضافه کرد: برای دومین سال است که این دانش آموز در رقابت سخت المپیاد علمی علوم زمین در رشته زمین شناسی برای استان البرز با کسب مدال طلا افتخارآفرینی کند.

شاه بیگ گفت: المپیاد علمی دانش آموزی با هدف توسعه دانش، تعمیق دانش و ایجاد شور وهیجان علمی در میان دانش آموزان برگزارمی گردد.

او اضافه کرد: المپیاد علوم زمین سالانه برای دانش آموزان دبیرستانی برگزار می گردد تا بتوانند توانایی های خود را در زمینه هایی مانند زمین شناسی، هواشناسی، علوم زیست و اخترشناسی زمینی مورد آزمایش قراردهند.

رئیس اداره استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان البرزگفت: این مسابقات یکی ازبزرگترین فعالیت های آموزش علوم زمین است که به منظوربالا بردن علاقه دانش آموزان، افزایش آگاهی عموم ازعلوم زمین و افزایش یادگیری علوم زمین دربین دانش آموزان برگزار می گردد.

او اضافه کرد: دانش آموزانی که پیروز به دریافت مدال کشوری در المپیاد علمی می شوند طبق مصوبه شورای عالی فرهنگی می توانند بدون کنکور در هر رشته ای که مورد علاقه آن ها است شرکت نموده و در دانشگاه ادامه تحصیل دهند.

ر. ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "درخشش دانش آموز البرزی در المپیاد جهانی علوم زمین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش دانش آموز البرزی در المپیاد جهانی علوم زمین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید