معرفی جدیدترین برنامه واقعیت افزوده ویژه آیفون ، اجرای چندین خط داستانی ، عامل با اشیاء

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، برنامه واقعیت افزوده اپل در گوشی های آیفون در حال توسعه است.بخشی از این برنامه در قالب اپلیکیشن Wonderscope باعث می گردد تا شخصیت های داستانی به واقعیت افزوده تبدیل شوند.

معرفی جدیدترین برنامه واقعیت افزوده ویژه آیفون ، اجرای چندین خط داستانی ، عامل با اشیاء

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اپلیکیشن Wonderscope ، یک برنامه واقعیت افزوده جدید برای دستگاه های اپل، است که به شما خاطرات کودکی را یادآوری می نماید. در حین کار با این برنامه احساس خواهید کرد که در میان تخیل بچگی خود احاطه شده اید.

با Wonderscope، یک داستان متحرک مانند یک بازی مینیاتوری و همه جانبه روی زمین یا میز در مقابل شما بیرون می آید. شما می توانید خطوط دلخواه خود را بنویسید، سپس شخصیتها به چشم شما نگاه میکنند و پاسخ می دهند. شما می توانید به هر یک از اشیاء محیط پیرامونی خود ضربه بزنید و حرکتان دهید.

برنامه Wonderscope یکی از اولین برنامه هایی است که مبتنی بر داستان واقعیت افزوده و با تکنولوژی buzzy تصاویر دیجیتال را روی صفحه نمایش می دهد و دنیای واقعی اطراف شما را پوشش می دهد.

مدیر عامل شرکت اپل تیم کوک در این خصوص می گوید: تکنولوژی واقعیت افزوده پتانسیل بسیار بالایی برای همگام سازی با گوشی های هوشمند دارد.

در حال حاضر Wonderscope دو خط داستانی را برای بچه ها ایجاد می نماید.اما پیشبینی می گردد به زودی با توسعه این پلتفرم تعداد داستانها نیز رو به افزایش بگذارد. Wonderscope یک برنامه رایگان است که با یک داستان مکمل آغاز می گردد. این برنامه در گوشی های اپل و آیفونهای مدل 6S و یا جدیدتر و در iPads های ساخته شده از سال 2017، از جمله iPad Pro کار می نماید. این برنامه در iOS 11 و بالاتر اجرا می گردد.

منبع: انتخاب

به "معرفی جدیدترین برنامه واقعیت افزوده ویژه آیفون ، اجرای چندین خط داستانی ، عامل با اشیاء" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی جدیدترین برنامه واقعیت افزوده ویژه آیفون ، اجرای چندین خط داستانی ، عامل با اشیاء"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید