تاریخ انتشار Diablo Immortal مشخص شد؛ تریلر تازه آن را تماشا کنید

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، کمپانی بلیزارد به تازگی از تاریخ انتشار Diablo Immortal پرده برداشته و از عرضه این بازی روی رایانه های شخصی نیز خبر داده است.

تاریخ انتشار Diablo Immortal مشخص شد؛ تریلر تازه آن را تماشا کنید

مایک وای بارا، رئیس بلیزارد، در بیانیه ای مطبوعاتی گفت:

در بازی Diablo Immortal که بین دیابلو 2 و 3 جریان دارد، سنگ دنیای (Worldstone) متلاشی شده و باعث خرابی در سراسر دنیا شده است. به عنوان قهرمان، وظیفه شما این است که سربازان دیابلو را از احیای ارباب وحشت باز دارید. در واقع یکی از فرماندهان دیابلو با نام اسکارن، در تلاش است تا تکه های شکسته شده را جمع آوری کند و دنیا را نابود کند. با فرض مرگ تایرال، بازیکنان با شخصیت های نو و آشنا در سفری گسترده در هشت منطقه منحصربه فرد همراه می شوند تا خرده ها را جمع کنند.

از طرفی شش کلاس برای انتخاب وجود دارد که شامل Barbarian ،Crusader، دیمون هانتر، مانک، نکرومنسر و ویزارد می شوند. هر کدام از این کلاس ها از مهارت های خاص خود برخوردار هستند و تجربه متفاوتی را ارائه می دهند. به عنوان اولین بازی این سری در سبک MMOARPG، دیابلو ایمورتال با مکانیک های مختلف آنلاین، دنیای عظیمی را ارائه می دهد که در آن با بازیکنان دیگر روبرو خواهید شد، به صورت هشت نفره با باس ها مبارزه خواهید کرد و به عضویت کلن ها درخواهید آمد.

گفته شده که برای قدردانی از ثبت نام بیش از 30 میلیون بازیکن در سراسر دنیا برای تجربه بازی روی پلتفرم های مختلف، این بازیکنان بسته تزئینی Horadrim را دریافت خواهند کرد. کمپانی سازنده همچنین در مورد تفاوت های نسخه موبایل با رایانه های شخصی گفت:

دیابلو ایمورتال در تاریخ 2 ژوئن 2022 (12 خرداد 1401) روی پلتفرم های اندروید و iOS منتشر خواهد شد. نسخه بتای بازی نیز در تاریخ ذکر شده روی رایانه های شخصی قابل تجربه خواهد بود. گفتنی است که این نسخه ها از قابلیت کراس پلی و انتقال پیشرفت های اجرا شده از طریق بازیکن در بازی به پلتفرم دیگر نیز پشتیبانی خواهند کرد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "تاریخ انتشار Diablo Immortal مشخص شد؛ تریلر تازه آن را تماشا کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ انتشار Diablo Immortal مشخص شد؛ تریلر تازه آن را تماشا کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید