مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سگ رباتیک بوستون داینامیک تا اطلاعاتی از گوشی گلکسی S11 سامسونگ

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سگ رباتیک بوستون داینامیک تا اطلاعاتی از گوشی گلکسی S11 سامسونگ

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

شرکت اپل در اقدامی بی سابقه و به شکل همزمان نسخه هایی جدید از سیستم عامل های خود را منتشر کرد. درواقع iOS 13.1 بعد از انتشار نسخه اولیه iOS 13 طی هفته گذشته منتشر شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مدتی است که شرکت بوستون داینامیک روی ساخت یک سگ رباتیک متمرکز شده است. طی ماههای گذشته ویدئوهایی از این سگ رباتیک منتشر شده اما اکنون خبر رسیده که قرار است این محصول رباتیک به شکل رسمی به عنوان نگهبان اماکن و تأسیسات نفت و گاز مورد استفاده قرار می گیرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

در اوایل این ماه ، فهرستی منتشر شد که بر اساس آن همه دستگاه های سامسونگ که به اندروید 10 مجهز می شوند نام برده شده بودند. در ان فهرست خبری از سری گلکسی S9 نبود. اما اکنون خبر رسیده که این اتفاق رخ خواهد داد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی گلکسی S11 سامسونگ یکی از امیدهای مهم و آینده این شرکت است که با وجود این که اطلاعات چندانی از آن در دست نیست مورد توجه بسیاری واقع شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت فیس بوک اعلام نموده که از این پس پستهای سیاستمداران را حتی اگر قوانین این شبکه اجتماعی را نقض نمایند حذف نخواهد کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سگ رباتیک بوستون داینامیک تا اطلاعاتی از گوشی گلکسی S11 سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سگ رباتیک بوستون داینامیک تا اطلاعاتی از گوشی گلکسی S11 سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید