سفری متفاوت با اپلیکیشن تازه هیلتون

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، اپلیکیشن هیلتون، طرح نو شرکت هتلداری جهانی هیلتون

شرکت هتلداری جهانی هیلتون در حال کار روی اپلیکیشنی است که قابلیت نوی را در صنعت هتلداری وارد نموده است. قابلیت نو اپلیکیشن هیلتون(Hilton HHonors app) که (Fun Finder) نام دارد با تکیه بر فن آوری هایی ازقبیل وای فای و جی پی اس طراحی شده که به عنوان راهنمای شخصی مسافرها کاربرد دارد. با خبرنگاران همراه باشید تا در ادامه بیشتر از کارایی این اپلیکیشن بدانیم.

سفری متفاوت با اپلیکیشن تازه هیلتون

امکاناتی که این برنامه برای مسافران فراهم آورده عبارت است از: نقشه محل با جزئیات کامل، قابلیت مسیریابی، اطلاعات لازم درباره رویدادها، پیشنهادها و امکانات ویژه هتل، متناسب با سلیقه و احتیاج مهمان ها است. مدیر ارشد محصولات تلفن همراه شرکت Hilton WorldWide ،ریچ دیستفانو اعلام کرد: ایده کلی طراحی این برنامه، فراهم آوردن تجربه ای شخصی برای هر یک از مهمان ها بوده و بر اساس سه عامل سلیقه مهمان، زمان و مکانی که مهمان در آن حضور دارد، پایه ریزی شده است. وی در ادامه گفت: ما می توانیم براساس مکان و زمانی که مسافر در آن حضور دارد، تجربه متفاوتی برای او خلق کنیم. تمام این ماجرا، بر این اساس است که اطلاعات درست در زمان مناسب به مهمانان داده گردد.

شیوه کار این چنین است که؛ برای استفاده از این قابلیت، ابتدا باید عضو شرکتHilton HHonors شوید، برای رزرو از روش book direct استفاده نموده و اپلیکیشن Hilton HHonors را در تلفن خود دانلود کنید. به محض اینکه مسافری یکی از دو هتل Hawaiian Village واقع در هونولولو یا هتل Hilton Anatole در دالاس را رزرو کند، این امکان را خواهد داشت تا به هنگام اقامت در هتل از قابلیت های این اپلیکیشن استفاده کند.

به عنوان مثال، ممکن است مهمانی به هنگام اقامت در هتل هیلتون هاوایی، دعوتنامه ای برای شرکت در تور پیاده روی در جزیره، دریافت کند. یا در هتل آناتولی به وسیله این اپلیکیشن از برنامه های شاد جزیره اطلاع پیدا کند، یا حتی از نمایشگا های هنری هتل باخبر گردد. مدت زمانی است که ایده بکارگیری قابلیت جی پی اس به منظور اطلاع رسانی به مسافران و مهمان ها مورد توجه بیشتری قرار گرفته است. فیس بوک نیز سال گذشته در این باره تجربه مشابهی داشته است.

در حال حاضر، اپلیکیشن Fun Finder هیلتون روشی برای ارتباط یک طرفه، بین هتل و مسافران است، اما هیلتون به طور جدی میخواهد تا این ارتباط را تا سال آینده دو طرفه کند.

منبع: الی گشت

به "سفری متفاوت با اپلیکیشن تازه هیلتون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفری متفاوت با اپلیکیشن تازه هیلتون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید