مهلت ثبت نام کلاس مجازی آشنایی با طب ایرانی 20 اردیبهشت ماه سرانجام می یابد

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، دانشجویان ترم آخر سال تحصیلی1400-1399 دانشگاه های علوم پزشکی تا 20 اردیبهشت ماه مهلت دارند نسبت به ثبت نام و اخذ درس دو واحدی آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل اقدام نمایند.

مهلت ثبت نام کلاس مجازی آشنایی با طب ایرانی 20 اردیبهشت ماه سرانجام می یابد

به گزارش گروه دانشگاه انجمنهای سلوبلاگ، دو واحد درس آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل برای دانشجویان دانشگا های علوم پزشکی کشور ارائه شده است و چهارمین فراخوان این درس دو واحدی ویژه دانشجویان ترم آخر سال تحصیلی1400-1399 دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور است.

دانشجویان تا 20 اردیبهشت 1400 فرصت دارند نسبت به ثبت نام برای اخذ این واحد درسی اقدام نمایند.

دانشگاه علوم پزشکی مجازی، با استناد به مصوبه شصت و پنجمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی کشور (14 اسفند 95) با مشارکت دفتر طب ایرانی و مکمل، هیات ممتحنه و ارزشیابی رشته طب سنتی و دبیرخانه های تخصصی دو واحد درس آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل را برای دانشجویان دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور ارائه می نماید.

گروه هدف دانشجویان علوم پزشکی است و این درس برای دانشجویان دکتری عمومی پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و کارشناسی پیوسته رشته های پرستاری، مامایی، فیزیوتراپی و تغذیه به صورت اجباری و برای دانشجویان سایر رشته های علوم پزشکی به صورت اختیاری ارائه می گردد.

ثبت نام دانشجویان صرفاً به صورت اینترنتی و به وسیله لینک ثبت نام در وب سایت دانشگاه علوم پزشکی مجازی به آدرس http://vums.ac.ir انجام خواهد شد.

بر اساس تقویم آموزشی ارائه درس آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل به صورت مجازی از 21 اردیبهشت ماه در دانشگاه علوم پزشکی مجازی شروع می گردد و 5 تیرماه انتها می پذیرد.

لازم به ذکر است؛ آزمون الکترونیک درس آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل 15 تیرماه 1400 برگزار می گردد و از نیمه دوم تیرماه نمرات دانشجویان به دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی اعلام می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مهلت ثبت نام کلاس مجازی آشنایی با طب ایرانی 20 اردیبهشت ماه سرانجام می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام کلاس مجازی آشنایی با طب ایرانی 20 اردیبهشت ماه سرانجام می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید