نرم افزار موبایلی کاربردی ناظر در دانشگاه بیرجند طراحی و معرفی گردید

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، نرم افزار موبایلی کاربردی ناظر، برای افزایش کیفیت و نظرات مهندسان ناظر ساختمان توسط پژوهشگران دانشگاه بیرجند طراحی و معرفی گردید.

نرم افزار موبایلی کاربردی ناظر در دانشگاه بیرجند طراحی و معرفی گردید

به گزارش گروه دانشگاه انجمنهای سلوبلاگ، نرم افزار موبایلی کاربردی ناظر، برای افزایش کیفیت و نظرات مهندسان ناظر ساختمان توسط پژوهشگران دانشگاه بیرجند طراحی و معرفی گردید.

نرم افزار موبایلی ناظر یک ابزار کاربردی و با کیفیت برای مهندسان ناظر ساختمان است که سرعت نظارت را افزایش داده و امکانات متعددی را در اختیار ناظر ساختمان قرار می دهد.

ساخت چک لیست مخصوص هر پروژه متناسب با ویژگی ها و سیستم های به کار رفته در پروژه، وجود مجموعه چک لیست های حرفه ای و دقیق، ثبت تعداد نامحدودی پروژه و در اختیار داشتن اطلاعات تمامی پروژه های نظارت روی تلفن همراه، امکان ایجاد لیست مخاطبان اختصاصی برای هر پروژه، ایجاد دفترچه یادداشت اختصاصی برای هر پروژه و مشاهده آمار درصد پیشرفت چک لیست ها بخشی از امکانات این نرم افزار است.

این نرم افزار موبایلی در حال حاضر دارای دو بخش چک لیست های ناظر تأسیسات مکانیکی و چک لیست های ناظر تأسیسات گاز است در نسخه های آینده اپلیکیشن بهره گیری از امکانات دیگر نظیر کتابخانه آنلاین مهندسان ناظر و گزارش گیری آنلاین از یادداشت ها پیش بینی شده است.

شرکت دنیای مجازی اونیک، توسط متخصصانی از رشته های کامپیوتر، مکانیک و برق تأسیس شده است و در حوزه فراوری نرم افزار های کاربردی مهندسی، عمومی و خدماتی فعالیت می نماید این شرکت تاکنون محصولاتی نظیر اپلیکیشن ناظر و اپلیکیشن اونیک کنفرانس فراوری نموده است.

در حال حاضر متخصصان این شرکت مشغول توسعه و ارتقای محصولات دیگری نظیر اپلیکیشن پلی نوت (اپلیکیشنی پیشرفته برای ارتقاء امکانات یادداشت برداری در گوشی های همراه) و کامفورت مستر (اپلیکیشنی کاربردی برای محققان و مهندسان حوزه تهیه مطبوع) می باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نرم افزار موبایلی کاربردی ناظر در دانشگاه بیرجند طراحی و معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرم افزار موبایلی کاربردی ناظر در دانشگاه بیرجند طراحی و معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید