کارت های بازرگانی تا پایان اردیبهشت تمدید شد

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، به گزارش تجارت نیوز به نقل از پایگاه خبری اتاق ایران، پس از درخواست مجدد اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران مبنی بر تمدید اعتبار کارت های بازرگانی تا 31 اردیبهشت 99 به صورت اتوماتیک، وزارت صنعت در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با این درخواست موافقت کرد.

کارت های بازرگانی تا پایان اردیبهشت تمدید شد

حسین مدرس خیابانی قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت طی نامه ای به رؤسای سازمان های توسعه تجارت در سراسر کشور اعلام کرد که بنابر درخواست مجدد اتاق ایران با توجه به ادامه شیوع بیماری کرونا در کشور و به منظور جلوگیری از مراجعه حضوری متقاضیان در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، اعتبار کارت های بازرگانی که تاریخ انقضای آن ها از اول فروردین لغایت 31 اردیبهشت است تا پایان اردیبهشت 99 به طور اتوماتیک تمدید و دارای اعتبار است.

بیست و پنجم اسفند ماه، دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در نامه ای خطاب به حسین مدرس خیابانی قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی درخواست کرد تا با توجه به تداوم شیوع بیماری کرونا در کشور، اعتبار کارت های بازرگانی سراسر کشور که تاریخ انقضای آنها از اول لغایت 29 فروردین 1399 است تا تاریخ 29 فروردین 99 به طور اتوماتیک و بدون نیاز به ارائه مدارک و یا مراجعه حضوری متقاضی، تمدید شود.

این دومین بار است که وزارت صنعت، معدن و تجارت، با تمدید اتوماتیک اعتبار کارت های بازرگانی در شرایط شیوع کرونا موافقت می کند. اولین بار کارت هایی که تا پایان سال 98 اعتبار داشتند تا پایان فروردین 99 تمدید شد و این بار کارت های بازرگانی که تا پایان فروردین و اردیبهشت اعتبار داشت تا 31 اردیبهشت به طور اتوماتیک تمدید شد.

منبع: تجارت نیوز

به "کارت های بازرگانی تا پایان اردیبهشت تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارت های بازرگانی تا پایان اردیبهشت تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید