کرمانشاه نیازمند داشتن یک بازارچه دائمی صنایع دستی است

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، اصغر رشنو بعد از ظهر امروز سه شنبه در مراسم افتتاح خانه ریسندگی کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه از تولیدکنندگان پشم مرغوب در کشور است اما در گذشته این پشم از استان خارج می شد که افتتاح خانه ریسندگی از این امر جلوگیری می نماید.

کرمانشاه نیازمند داشتن یک بازارچه دائمی صنایع دستی است

وی با بیان اینکه ارزش اضافه نموده صنایع دستی بالای 100 درصد است، اضافه نمود: در برخی از مواقع سال همانند ایام نوروز نمایشگاه های صنایع دستی برای آشنایی بیشتر مردم با این صنایع در نقاط مختلف استان از جمله محوطه آثار تاریخی برپا می گردد اما حقیقتا استان کرمانشاه نیازمند داشتن یک بازارچه دائمی صنایع دستی است.

سرپرست میراث فرهنگی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: این اداره کل برای افتتاح بازارچه صنایع دستی استان آمادگی کامل داشته و انتظار ما از شهرداری در این خصوص حمایت است.

حمایت شهرداری از ایجاد بازارچه صنایع دستی کرمانشاه

شهردار کرمانشاه نیز در این مراسم، گفت: با توجه به اینکه در استان کرمانشاه معضل بیکاری وجود دارد احداث چنین خانه هایی است می تواند در برطرف این معضل نقش موثری داشته باشد.

عبدالرضا شعبانی اضافه نمود: تولیدات صنایع دستی توسط خانم ها در خانه در کنار تربیت فرزندان می تواند در بهبود معیشت و شرایط مالی جامعه مهم و موثر باشد.

وی با اعلام حمایت شهرداری از ایجاد بازارچه صنایع دستی کرمانشاه گفت: در صورت مکان یابی از سوی میراث فرهنگی، شهرداری نیز اقدامات لازم را در این خصوص انجام خواهد داد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کرمانشاه نیازمند داشتن یک بازارچه دائمی صنایع دستی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرمانشاه نیازمند داشتن یک بازارچه دائمی صنایع دستی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید