همایشها و نمایشگاه ها

چالش زباله در مرکز

تهران شهر تمیزی نیست، در یک سال گذشته بار ها موضوع تذکر اعضای شورای شهر تهران، نظافت شهر و گلایه شهروندان در این حوزه بوده است.

20 مهر 1401

معرفی هتل 5 ستاره شرایتون فول مون در مالدیو

هتل شرایتون فول مون مالدیو | Sheraton Maldives Full Moonسواحل سفید، آب های شفاف کریستالی و آفتاب طلایی، از ویژگی های هتل شرایتون فول مون مالدیو هستند که در جزیره خصوصی فورانافوشی قرار گرفته است. این هتل لوکس 5 ستاره، هر آنچه که شما از یک سفر مجلل، هیجان انگیز و البته...

31 خرداد 1401

شروع به کار دومین خانه محیط زیست منطقه 19

خبرگزاری خبرنگاران-دومین خانه محیط زیست منطقه 19 در محله شریعتی جنوبی در راستای تحقق اهداف زیست محیطی با جلب مشارکت شهروندان، شروع به کار کرد.

26 خرداد 1401

راه هایی برای غلبه بر استرس در رویدادها

چطور خود را برای غلبه بر ترس آماده کنید؟برای بسیاری از مردم، برقراری ارتباط با دیگران یک کار ترسناک و پراسترس است. علتش شاید این باشد که آن ها درون نگر، درون گرا یا خجالتی هستند؛ یا در گذشته تجربیات بدی داشته اند؛ یا اینکه شاید به تازگی وارد حوزه تعامل...

22 خرداد 1401

دولت در بخش های مختلف فرهنگی و هنری سنگ تمام گذاشته است، آموزش رایگان هنر در 11 استان کمتر پیشرفته کشور

به گزارش خبرنگاران ، محمود شالویی با حضور در استان بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ایام نوروز تمام ادارات کل این وزارتخانه در سراسر کشور، با تدابیر و برنامه ریزی هایی که از قبل اجرا شده، نسبت به برگزاری شکوهمند جشن های نوروز در دولت مردمی اهتمام...

16 خرداد 1401

40 بازارچه صنایع دستی در آینده نزدیک افتتاح می شود

ایرنا/ براساس سخنان وزیر میراث فرهنگی کشور، 40 بازارچه صنایع دستی در آینده نزدیک افتتاح می شود.

16 اردیبهشت 1401

بهترین زمان سفر به لیون؛ مرکز غذای فرانسه

بهترین زمان سفر به لیون، زادگاه سینما و مرکز غذای کشور فرانسه چه زمانی از سال است؟ برای اطلاع از آن، با ما همراه باشید.

5 اسفند 1400

بخشنامه دولت برای کاهش هزینه های زائد، برگزاری همایش ها محدود شد

دولت به منظور کاهش هزینه های زاید و تشریفات بخشنامه صادر کرد و بر اساس این بخشنامه، برگزاری همایش از طریق دستگاه های دولتی محدود شد.

29 دی 1400

ارائه الگوهای مجاهدان در غربت به دانش آموزان وظیفه است

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: ارائه الگوهای مجاهدان در غربت به دانش آموزان را یک موقعیت تربیتی برای دانش آموزان می دانیم و قطعا ظرفیت کتب درسی، جشنواره ها و یادواره ها می تواند به ما یاری کند تا فرهنگ ارزشمند و پر قدرت جهاد و شهادت را به نسل بعد منتقل...

9 آبان 1400

سیمرغ ایران مظهر همگرایی ملل در رویداد اکسپو 2021 شد

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، سیمرغ ایران مظهر همگرایی ملل در رویداد اکسپو 2021 شد.

4 آبان 1400

تاکید اتریش بر لزوم مذاکرات با روسیه

صدر اعظم اتریش در یک ویدئو کنفرانس با آنگلا مرکل، همتای آلمانی خود از اتحادیه اروپا خواست برای باز کردن کانال های مذاکرات با روسیه کوشش کند.

26 تیر 1400

رهبر کره شمالی بعد از حدود یک ماه غیبت در انظار عمومی ظاهر شد

رهبر کره شمالی بر اساس گزارش امروز شنبه خبرگزاری رسمی این کشور ریاست یک نشست حزب حاکم را در نخستین حضورش بعد از حدود یک ماه در انظار عمومی به عهده داشته و خواهان یک کنفرانس سیاسی عظیم با هدف بحث بر سر کوشش ها برای نجات اقتصاد پوسیده کشورش شد.

7 تیر 1400

توجه ویژه دولت یازدهم و دوازدهم به کتاب فروشان

به گزارش خبرنگاران ، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی رادیو گفت و گو، محمود آموزگار، نایب رئیس اتحادیه ناشران و کتاب فروشان تهران با برنامه گفتگوی فرهنگی درباره سیاست گذاری های کتاب و نشر در دهه 90 گفت وگو کرد.

18 خرداد 1400

نخستین کنفرانس بین المللی پژوهش های نشر؛ ترجمه و توسعه فرهنگی برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران ، نخستین کنفرانس بین المللی پژوهش های نشر؛ ترجمه و توسعه فرهنگی 28 اردیبهشت در همکاری سازمان انتشارات جهاددانشگاهی و دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می گردد. در این کنفرانس 62 سخنرانی علمی ارائه خواهدشد.

12 خرداد 1400

خبرنگاران خام فروشی و تکیه بر اقتصاد نفتی مانع توسعه کشور است

شاهرود - خبرنگاران - مدیر طرح توسعه نوآوری ها و فناوری های حوزه زمین شناسی، معدن و صنایع معدنی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: خام فروشی و تکیه بر اقتصاد نفتی از موانع اصلی توسعه و پیشرفت کشور است.

3 اردیبهشت 1400

گواردیولا: قادر به جذب جانشین برای آگوئرو نیستیم خبرنگاران

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی مدعی شد این تیم توان خرید یک مهاجم جدید را ندارد.

27 فروردین 1400

30 میلیارد دلار ظرفیت مبادلات تجاری ایران با اتحادیه اوراسیا است

خبرگزاری خبرنگاران- مدیرکل دفتر اروپا و آمریکای سازمان توسعه تجارت گفت: 27 تا 30 میلیارد دلار ظرفیت مبادلات تجاری ایران با اتحادیه اوراسیاست که به دلیل شناخت ناکافی از ظرفیت های دو طرف، تا به امروز محقق نشده است.

12 فروردین 1400

امیر دریادار سیاری:توان دفاعی جمهوری اسلامی در دنیا قابل محاسبه است

معاون هماهنگ کننده ارتش با تاکید بر لزوم پژوهش در حوزه آینده شناسی تهدیدات، گفت: تنها راه مقابله با تهدیدات آینده تکیه بر دانش است و اینکه بتوانیم تجهیزات مورد احتیاج آینده را خودمان فراوری کنیم و ریشه آن در دانشگاه هاست.

5 فروردین 1400

قصه پرپیچ و خم بازار کتاب در بن بست کرونا

در آستانه یک سالگی ویروس کرونا و تعطیلات مخربی که داشت کمی زاویه نگاهمان را مهمان شلوغی ها و شور و نشاط مغازه های دور و بر خیابان انقلاب کردیم. کتاب فروشی هایی که در زمان تعطیلات و اعمال محدودیت های کرونایی خط اول آسیب های حوزه نشر بودند.

29 اسفند 1399

استولتنبرگ: در زمان مناسب افغانستان را تَرک خواهیم کرد

به گزارش خبرنگاران، ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو امروز دوشنبه در سخنانی خاطرنشان کرد: طالبان باید روابط خود با تروریست ها را قطع کند تا بتواند به تعهداتش در مورد صلح افغانستان پایدار بماند.

26 اسفند 1399
تعداد: (65)