رهبر کره شمالی بعد از حدود یک ماه غیبت در انظار عمومی ظاهر شد

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، رهبر کره شمالی بر اساس گزارش امروز شنبه خبرگزاری رسمی این کشور ریاست یک نشست حزب حاکم را در نخستین حضورش بعد از حدود یک ماه در انظار عمومی به عهده داشته و خواهان یک کنفرانس سیاسی عظیم با هدف بحث بر سر کوشش ها برای نجات اقتصاد پوسیده کشورش شد.

رهبر کره شمالی بعد از حدود یک ماه غیبت در انظار عمومی ظاهر شد

خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز در گزارش خود نوشت، کیم جونگ اون از این که بسیاری از کارها در کشورش به لطف اشتیاق ایدئولوژیک و روحیه جنگندگی و اتکا به خود نزد حزب و مردمش تسریع پیدا نموده اند، قدردانی کرد.

او همچنین بر لزوم اصلاح مسائل انحرافی تاکید نموده و خواهان یک نشست کامل کمیته مرکزی حزب کارگران با هدف آنالیز شرایط کلی امور برای نیمه نخست سال 2021 شد. حزب بیان کرد که این نشست برای اوایل ماه ژوئن برنامه ریزی شده است.

حضور کیم جونگ اون در نشست دفتر سیاسی حزب حاکم کره شمالی در روز آدینه نخستین حضور او در انظار عمومی از ششم مه، زمانی که او در یک جلسه مخصوص انداختن عکس با خانواده های سربازان کره شمالی حضور پیدا کرد، محسوب می گردد.

اقتصاد بحران زده کره شمالی ضمناً تدابیر این کشور برای بستن مرزها در جهت مقابله با همه گیری بیماری که باعث کاهش چشمگیر تجارت با هم پیمان عمده و شریان مالی آن یعنی چین شده، شرایط وخیم تری پیدا نموده است.

حزب کارگران کره شمالی آخرین بار در ماه فوریه نشست کامل کمیته مرکزی خود را برگزار کرد که در جریانش کیم جونگ اون به سازمان های مالی از بابت گرایشات منفعلانه و خودمحور تاخت.

خبرگزاری رسمی کره شمالی گزارش نکرد که کیم جونگ اون در صحبت های روز آدینه خود صحبتی علیه آمریکا یا کره جنوبی نموده باشد اما او گفت، کره شمالی همچنان با چالش های ارائه شده از سوی شرایط و محیط نامطلوب ذهنی و عینی روبرو است.

کره شمالی تا به امروز درخواست ها برای از سرگیری مذاکرات هسته ای این کشور را که از زمان شکست دومین نشست کیم جونگ اون با دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا در فوریه 2019 به بن بست رسیده، نادیده گرفته است.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "رهبر کره شمالی بعد از حدود یک ماه غیبت در انظار عمومی ظاهر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهبر کره شمالی بعد از حدود یک ماه غیبت در انظار عمومی ظاهر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید