هوش مصنوعی

انجام دو آزمایش موشک های مافوق صوت هاوک آمریکا

به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، آزمایش این موشک های مافوق صوت که هاوک نام دارند، در قالب برنامه فراوری موشک های مافوق صوت کروز اجرا شده است.

28 مرداد 1401

استفاده آزمایشی از فناوری گوگل برای مزارع بادی

گوگل این سرویس را به وسیله واحد ابری خود می فروشد که کوشش می نماید مشتریان را با ابزارهایی برای مدیریت استفاده از انرژی و کاهش آلایندگی، جلب کند. گوگل در سال 2019 اظهار داشت با شرکت دیپ مایند که شرکت خواهر آلفابت - شرکت مادر گوگل- است، برای ساخت نرم افزار...

19 تیر 1401

ساخت انگشت مصنوعی با قابلیت حس لامسه

دانشمندان نوک انگشت مصنوعی با حس لامسه مشابه پوست انسان ساختند.

7 خرداد 1401

امیر دریادار سیاری:توان دفاعی جمهوری اسلامی در دنیا قابل محاسبه است

معاون هماهنگ کننده ارتش با تاکید بر لزوم پژوهش در حوزه آینده شناسی تهدیدات، گفت: تنها راه مقابله با تهدیدات آینده تکیه بر دانش است و اینکه بتوانیم تجهیزات مورد احتیاج آینده را خودمان فراوری کنیم و ریشه آن در دانشگاه هاست.

5 فروردین 1400

کرونامحرکی برای تحول اقتصاد دیجیتال

کرونا بواسطه اختلال در زنجیره تأمین و دسترسی پایدار به نهاده های تولید، تغییر (کاهش) در بخش عرضه اقتصاد (تولید و واردات) وکاهش عرضه نیروی کار و در نتیجه تعطیلی موقت فعالیت ها و کسب وکارها به افت فعالیت های اقتصادی منجر شده است. به گونه ای که سال پیش رو به...

5 مرداد 1399

رشد 23.2 درصدی درآمد هوآوی در نیمسال اول 2019 نسبت به دوره مشابه سال قبل

شرکت هوآوی نتایج نهایی آنالیز صورت های اقتصادی خود در شش ماهه ابتدایی سال 2019 را اعلام نمود؛ درآمدی بیش از 58.3 میلیارد دلار و افزایش 23.2 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشت داشته و حاشیه سود خالص هوآوی نیز 8.7 درصد ارزیابی شده است.

10 شهریور 1398