بسته الحاقی Infamous Second Son به صورت رایگان قابل دسترس است

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، استودیو ساکر پانچ بسته الحاقی میراث کول (Coles Legacy) برای بازی Infamous Second Son را به صورت رایگان در پلی استیشن استور قرار داده است.

بسته الحاقی Infamous Second Son به صورت رایگان قابل دسترس است

این بسته الحاقی ابتدا فقط به عنوان یک قابلیت اضافی و ویژه برای پیش خرید کردن نسخه اصلی یا نسخه اسپیشال ادیشن بازی در دسترس بود اما اکنون با این تصمیم استودیو ساکر پانچ، این بسته الحاقی در دسترس همه کاربران قرار گرفته است. بازی Infamous Second Son اخیراً به سرویس پلی استیشن پلاس تازه اضافه شده است تا از این طریق بازیکنان به شکل راحت تری به خود بازی هم دسترسی داشته باشند.

این بسته الحاقی به وقایع بین بازی Infamous 2 و Infamous Second Son مرتبط می شود که در آن شخصیت اصلی بازی Infamous Second Son یعنی دِلسین رو (Delsin Rowe) عواقب اقدامات شخصیت اصلی بازی قبلی یعنی کول مک گراث (Cole McGrath) در شهر نیومرایس را بررسی می کند.

این بسته الحاقی کاملاً رایگان است مگر آنکه در برخی از کشورها به علت محدودیت های محلی هزینه اندکی برای مالیات لازم باشد. علاوه بر آن، استودیو ساکرپانچ قصد دارد لباس DUP شخصیت فِچ (Fetch) را هم برای Infamous First Light منتشر کند. Infamous First Light در واقع یک نسخه فرعی و کاملاً مستقل از این بازی است که تمرکز بیشتری روی شخصیت فِچ گذاشته است. همچنین آن ها می خواهند سرورهای بازی Infamous 2 را همچنان حفظ و پشتیبانی کنند.

در حالی که چندی پیش شایعه هایی منتشر شده بود که پلی استیشن می خواهد سری بازی های Infamous و Sly Cooper را که از ساخته های استودیو ساکر پانچ است، در قالب پروژه های تازهی بازگرداند اما این استودیو آمریکایی چندی پیش به صورت رسمی بیان نمود که در حال حاضر هیچ برنامه ای برای توسعه قسمت تازهی از سری بازی های اینفیموس و اسلا کوپر ندارد و دیگر استودیوهای پلی استیشن هم مشغول توسعه پروژه ای با موضوع این بازی ها نیستند.

اخیراً متوجه شده ایم که سری بازی گوست آو سوشیما به فروشی بالغ بر 10 میلیون نسخه رسیده است که این آمار برای یک بازی انحصاری کاملاً تازه رقم فوق العاده ای است. به همین علت، به احتمال زیاد پروژه بعدی استودیو ساکر پانچ هم دنباله ای کامل برای گوست آو سوشیما باشد. به هر حال، با توجه به موفقیت بزرگ این بازی به نظر نمی رسد که ساکر پانچ و پلی استیشن به این راحتی فرصت بهره وری بیشتر از این بازی را از دست دهند.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "بسته الحاقی Infamous Second Son به صورت رایگان قابل دسترس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته الحاقی Infamous Second Son به صورت رایگان قابل دسترس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید