تجهیزات پزشکی ایران در آلمان به نمایش درمی آید

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، تهران- خبرنگاران- پنجمین پاویون ملی محصولات ایران با حمایت مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نمایشگاه تجهیزات پزشکی (مدیکا) در دوسلدورف آلمان برگزار می گردد.

تجهیزات پزشکی ایران در آلمان به نمایش درمی آید

به گزارش روز دوشنبه گروه علمی انجمنهای سلوبلاگ از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نمایشگاه مدیکای آلمان، بزرگ ترین و پیشروترین نمایشگاه جهان در حوزه صنعت تجهیزات پزشکی به شمار می رود، این نمایشگاه هرسال با حضور شرکت های مختلفی از جهان برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه، طیف وسیعی از نوآوری های پزشکی را از درمان سرپایی بیماران تا درمان هایی که احتیاج به بستری شدن دارند به نمایش می گذارد، هر ساله در نمایشگاه مدیکا، شرکت های کوچک، متوسط و شرکت های بزرگ به معرفی محصولات خود می پردازند.

دوره جدید این نمایشگاه، 18 تا 21 فوریه 2019 برابر با 27 تا 30 آبان 1398 در آلمان برگزار می گردد، در دوره پیشین، بیش از 5 هزار شرکت نماینده بین المللی به عنوان غرفه دار در قالب 70 کشور حضور داشتند.

حوزه کاری نمایشگاه مدیکا شامل تجهیزات آزمایشگاهی و تشخیص طبی، دستگاه های فیزیوتراپی و توان بخشی درمانی، محصولات، تجهیزات و مواد مصرفی بیمارستانی، تجهیزات کنترل جراحی و درمانی و تجهیزات بیمارستانی و ارتباطی درمان می گردد.

پنجمین پاویون ملی محصولات های تک ایران در نمایشگاه مدیکا با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شرکت سهامی نمایشگاه های خارجی، اواخر آبان ماه سال جاری در شهر دوسلدورف آلمان برپا می گردد، این حمایت ها بخشی از هزینه های اجاره غرفه و غرفه سازی در این نمایشگاه را پوشش می دهد.

در نمایشگاه سال جاری، فضای 100 مترمربع برای شرکت های تجهیزات پزشکی دانش بنیان به عنوان پاویون ایران انتخاب شده است، پیش بینی می گردد حدود 10 شرکت برتر و توانمند صادراتی (پس از ارزیابی کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری) به عنوان شرکت های دانش بنیان منتخب در این رویداد نمایشگاهی حضور پیدا نمایند.

علمی** 9340** 1055

منبع: ایرنا

به "تجهیزات پزشکی ایران در آلمان به نمایش درمی آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیزات پزشکی ایران در آلمان به نمایش درمی آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید