سلامتی و پزشکی

این هوس ها خطرناک هستند!

اگر شما هم جزء افرادی هستید که دائماً هوس مواد غذایی مختلف را می کنید یا اینکه اصلا هوس می کنید همه چیز بخورید، باید بدانید که صدای هشدار از طرف بدنتان برای شما به صدا در آمده است.

9 آذر 1401

دختری با دم به دنیا آمد؛ پدیده ای بسیار عجیب و نادر ، عکس

دیجیاتو نوشت: پدیده بسیار نادر، وجود دم در انسان ها اغلب در میان پسرها دیده می شود و از هر 17 مورد، یکی از اختلال رشد مغزی یا جمجمه رنج می برد. دانشمندان هنوز نمی دانند که عامل به وجودآمدن این زائده چیست.

7 آذر 1401

مصرف سوخت خودرو با 10 روش کاهش دهید

صرفه جویی در مصرف سوخت صرفه جویی در مصرف سوخت یکی از دغدغه های اصلی رانندگان ایرانی است.

6 آذر 1401

خشکسالی و سیل مزارع مرکز فلفل را از بین برد

سیل هایی که پس از سال ها دمای بالا در سراسر پاکستان ویرانی به بار آورد، فلفل کاران را با مشکل روبرو نموده است.

13 آبان 1401

سرقت اطلاعات کاربران با این 5 برنامه در گوگل پلی

کارشناسان 5 برنامه که اطلاعات کاربران را سرقت می نماید شناسایی نموده و به کاربران توصیه می نمایند این بدافزار ها را از گوشی خود حذف نمایند.

10 آبان 1401

اگر در شب دچار پرخوری می شوید بخوانید

خوردن غذا در طول روز ممکن است فوایدی برای سلامت روان داشته باشد، ولی در شب غذا خوردن علاوه بر افزایش وزن عامل اختلالات روانی از جمله افسردگی و اضطراب است.

2 آبان 1401

ابلاغ تعرفه دندانپزشکی برای اولین بار در کشور ، 267 خدمت دندانپزشکی تعرفه دار شده اند

رئیس اداره دندانپزشکی معاونت درمان وزارت بهداشت گفت: برای اولین بار تعرفه دندانپزشکی بعد از 40 سال ابلاغ شد.

30 مهر 1401

چگونه میگوی سالم را از فاسد تشخیص دهیم؟

برای خرید محصول با کیفیت و بعلاوه حفظ سلامت خود، بهتر است میگوی سالم را از فاسد تشخیص دهیم و از مراکز معتبر خرید کنیم.

2 مهر 1401

علوم انسانی همچنان پردانشجوترین؛ فنی و مهندسی مغضوب دانشجویان

جمعیت دانشجویی در سال تحصیلی 96-95، چهار میلیون و 73 هزار و 827 نفر بود، اما این آمار در سال تحصیلی سال تحصیلی 97 -1396 به سه میلیون و 616 هزار و 114 نفر کاهش یافت.

29 شهریور 1401

شناسایی 94 مورد آبیاری مزارع با آب های آلوده در گلستان

مدیر دفتر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای گلستان از شناسایی 94 مورد آبیاری مزارع با آب های آلوده در استان اطلاع داد.

8 شهریور 1401

چگونه عملکرد گوشی قدیمی خود را بهبود ببخشیم؟

سامسونگ به تازگی از تازهترین گوشی های تاشو گلکسی خود رونمایی کرده است. رویداد آیفون اپل نیز معمولا در اواخر سپتامبر برگزار می شود و در پی آن گوشی پیکسل گوگل معرفی می شود. در چنین مواقعی بسیاری از افراد وسوسه می شوند تا گوشی هوشمند خود را به محصولات تازه...

24 مرداد 1401

خودرو های صفری که راهی تعمیرگاه می شوند؛ یک ماه معطلی برای یک قطعه خراب

گزارش میدانی از بعضی نمایندگی های خدمات پس از فروش سایپا از افزایش مراجعات خودرو های صفر به تعمیرگاه ها و معطلی بیش از یک ماهه برای تعویض قطعات خراب و تعمیر خودرو حکایت دارد. خاموش شدن خودروی در حال حرکت ایراد عجیب بعضی از این خودروهاست.

20 مرداد 1401

باهوش ترین حیوانات روی زمین ، قسمت اول

بیشتر افراد فکر نمی نمایند حیوانات هوش چندانی داشته باشند، اما این تصویر غلطی است! در فهرست زیر نام حیواناتی به عنوان باهوش ترین حیوانات روی زمین آمده که تصورش را هم نمی کنید.

18 مرداد 1401

طرز تهیه نان توت فرنگی به 3 روش کرمدار، ساده و بریوش

نان توت فرنگی برای علاقه مندان به و شیرینی و نان های میوه ای یک گزینه بسیار مجذوب کننده است. نان توت فرنگی یک نان کم شیرین با تکه های توت فرنگی است که با هر گازی که از آن می زنید، طعم لذیذ را حس می کنید. اما طرز تهیه نان توت فرنگی خانگی چگونه است؟ آیا می دانید...

5 مرداد 1401

با سوسک های ریز آپارتمانی خداحافظی کنید!

سوسک آلمانی سوسک شماره یک در منازل است و نرخ تولیدمثل سریع شان یعنی اینکه اگر برای خلاص شدن از دست شان قدمی برندارید، آن ها می توانند به منزل تان خسارت بزنند!

1 مرداد 1401

چطور با چاپ عکس های خاطره انگیر دوستانمان را سورپرایز کنیم؟

امروز چاپ عکس به هیچ وجه دردسرهای گذشته را ندارد . فقط کافی است پایتان را روی پایتان بیندازید ، قهوه تان را بنوشید و از طریق سایت ها و یا اپلیکیشن های چاپ عکس ، سفارشتان را تکمیل کنید. (به قول معروف توی سه سوت عکساتون چاپ میشه)

30 تیر 1401

شناسایی 9 مورد مشکوک به آبله میمونی در ایران

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: 9 مورد مشکوک آبله میمونی داشتیم که 5 تا 6 مورد منفی قطعی شدند و برای بقیه هم منتظر پاسخ آزمایش هستیم. الان هیچ مورد ثابت شده آبله میمونی در کشور، نداریم.

17 تیر 1401

فرق آبله میمونی با آبله مرغان را بدانید؟

خبرنگاران : تورم غدد لنفاوی که در فاز اول بیماری رخ می دهد، در آبله میمونی وجود دارد، اما در آبله مرغان مشاهده نمی گردد.عصر ایران : آبله میمونی از لحاظ تظاهرات پوستی یعنی تاول های ریز پوستی آبکی (آبله) به آبله مرغان شباهت دارد و ممکن است این دو بیماری...

16 تیر 1401

آمار فوتی های کرونا؛ دوشنبه 19 اردیبهشت 1401

بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی 24 ساعت گذشته 570 بیمار کووید 19 در کشور شناسایی شدند و متاسفانه 12 بیمار نیز جان خود را به علت این بیماری از دست دادند.

12 تیر 1401

عوامل ابتلا به سرطان روده بزرگ را بشناسیم

رئیس انجمن گوارش و کبد ایران از افزایش سرطان روده بزرگ و عوامل تشدید ایجاد این بیماری خبر داد.

10 تیر 1401
تعداد: (297)