روانشناسی

این هوس ها خطرناک هستند!

اگر شما هم جزء افرادی هستید که دائماً هوس مواد غذایی مختلف را می کنید یا اینکه اصلا هوس می کنید همه چیز بخورید، باید بدانید که صدای هشدار از طرف بدنتان برای شما به صدا در آمده است.

9 آذر 1401

اگر در شب دچار پرخوری می شوید بخوانید

خوردن غذا در طول روز ممکن است فوایدی برای سلامت روان داشته باشد، ولی در شب غذا خوردن علاوه بر افزایش وزن عامل اختلالات روانی از جمله افسردگی و اضطراب است.

2 آبان 1401

چگونه عملکرد گوشی قدیمی خود را بهبود ببخشیم؟

سامسونگ به تازگی از تازهترین گوشی های تاشو گلکسی خود رونمایی کرده است. رویداد آیفون اپل نیز معمولا در اواخر سپتامبر برگزار می شود و در پی آن گوشی پیکسل گوگل معرفی می شود. در چنین مواقعی بسیاری از افراد وسوسه می شوند تا گوشی هوشمند خود را به محصولات تازه...

24 مرداد 1401

خودرو های صفری که راهی تعمیرگاه می شوند؛ یک ماه معطلی برای یک قطعه خراب

گزارش میدانی از بعضی نمایندگی های خدمات پس از فروش سایپا از افزایش مراجعات خودرو های صفر به تعمیرگاه ها و معطلی بیش از یک ماهه برای تعویض قطعات خراب و تعمیر خودرو حکایت دارد. خاموش شدن خودروی در حال حرکت ایراد عجیب بعضی از این خودروهاست.

20 مرداد 1401

باهوش ترین حیوانات روی زمین ، قسمت اول

بیشتر افراد فکر نمی نمایند حیوانات هوش چندانی داشته باشند، اما این تصویر غلطی است! در فهرست زیر نام حیواناتی به عنوان باهوش ترین حیوانات روی زمین آمده که تصورش را هم نمی کنید.

18 مرداد 1401

با سوسک های ریز آپارتمانی خداحافظی کنید!

سوسک آلمانی سوسک شماره یک در منازل است و نرخ تولیدمثل سریع شان یعنی اینکه اگر برای خلاص شدن از دست شان قدمی برندارید، آن ها می توانند به منزل تان خسارت بزنند!

1 مرداد 1401

چطور با چاپ عکس های خاطره انگیر دوستانمان را سورپرایز کنیم؟

امروز چاپ عکس به هیچ وجه دردسرهای گذشته را ندارد . فقط کافی است پایتان را روی پایتان بیندازید ، قهوه تان را بنوشید و از طریق سایت ها و یا اپلیکیشن های چاپ عکس ، سفارشتان را تکمیل کنید. (به قول معروف توی سه سوت عکساتون چاپ میشه)

30 تیر 1401

با انواع صبحانه در دنیا آشنا شوید

از سوپ و تخم مرغ گرفته تا شیرینی ها و...، امروز قصد داریم رایج ترین انواع صبحانه را در 25 کشور دنیا را به شما معرفی کنیم.

30 خرداد 1401

راه هایی برای غلبه بر استرس در رویدادها

چطور خود را برای غلبه بر ترس آماده کنید؟برای بسیاری از مردم، برقراری ارتباط با دیگران یک کار ترسناک و پراسترس است. علتش شاید این باشد که آن ها درون نگر، درون گرا یا خجالتی هستند؛ یا در گذشته تجربیات بدی داشته اند؛ یا اینکه شاید به تازگی وارد حوزه تعامل...

22 خرداد 1401

دریاچه گهر لرستان؛ برترین برای شیفتگان طبیعت

ایران با بیابان ها و جای جای خشک و بی آب و کم آبش، دریاچه و برکه و رودخانه کم ندارد که یکیش، مشهورش و معروفش می گردد دریاچه ارومیه که افتاده سر زبان این وری ها و آن وری ها؛ تا همین چند سال قبل هم خشک مانده بود. اصلا می توانستید راحت پایتان را روی زمین خشکش...

8 خرداد 1401

رضا عنایتی: مقابل پرسپولیس اشتباه کنیم به سختی تاوان می دهیم

رضا عنایتی با اذعان به توانایی و انگیزه پرسپولیس برای کسب سه امتیاز در ملاقات فردا شب دو تیم تأکید کرد، ارتکاب اشتباه در این بازی تاوانی سنگین برای آنها خواهد داشت.

4 خرداد 1401

افراد دیابتی این توصیه را فراموش نکنند

تهران (پانا) - افراد مبتلا به دیابت با رعایت برخی نکات تغذیه ای می توانند سلامت خود را بهبود ببخشند.

26 اردیبهشت 1401

شب طلایی؛ داستانی تکراری از آشفتگی های خانوادگی (جشنواره فیلم فجر)

یک خانواده پر جمعیت به بهانه تولد مادر پیرشان در خانه قدیمی او جمع شده اند. اما ارتباط افراد خانواده که در ظاهر خوب است با آمدن شوهر یکی از دخترها به بحران کشیده می شود. حامد همسر نسرین، مقداری طلای امانتی در خانه مادر زنش دارد که حالا گم شده و اصرار دارد...

18 اردیبهشت 1401

12 نکته برای استخدام یک کارمند خوب!

در زمان استخدام به این موارد توجه کنیداستخدام نیروی خوب و موثر به راحتی امکان پذیر نیست. در کنار ویژگی هایی مهمی نظیر سابقه، تجربه و مهارت خوب به شاخصه هایی دیگر نیز احتیاج است که در زیر به مهم ترین آنها اشاره نموده ایم.

5 اردیبهشت 1401

اثری تازه از احمدرضا احمدی برای بچه ها منتشر شد

به گزارش خبرنگاران ، پسرک، خواب، بیداری عنوان کتاب تازه جاپی از نشر پرنده آبی است. این اثر داستانی تخیلی و فانتزی را احمدرضا احمدی برای گروه سنی الف و ب نوشته است و انتشارات پرنده آبی (واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی) آن را چاپ کرده است.

18 فروردین 1401

کمردرد هایی که نشانه ابتلا به یک بیماری جدی ترند

کمردرد یکی از شایع ترین درد ها و آلامی است که در جامعه مدرن تجربه می شود. کمردرد اغلب بر اثر کشیدگی عضله و یا تضعیف آن ایجاد می شود و بطور معمول با انجام چند حرکت کششی ساده و استراحت از بین می رود.

1 بهمن 1400

دانستنی هایی در ارتباط با سندروم آنجلمن

سندرم Angelman یک اختلال ژنتیکی است که باعث اختلالات رشدی، مسائل عصبی و گاهی اوقات تشنج می گردد. افراد مبتلا به سندرم آنجلمن معمولا لبخند می زنند و شخصیت های شاد و هیجان انگیز دارند.

9 آذر 1400

خواص زرد چوبه برای سلامتی بدن

آیا می دانید زردچوبه چه خواص و فوایدی را به همراه دارد؟زردچوبه به غلبه بر التهاب یاری می نماید و به درمان ناخوشی های تحریک کننده مانند سرطان و ورم مفاصل هم یاری می نماید.در ادامه با ما همراه باشید تا با خواص بی شمار زردچوبه اشنا شوید.

2 آذر 1400

اختلالات خوردن در بچه ها

اختلالات خوردن در بچه ها در سرتاسر جهان به سرعت در حال افزایش است. این مقاله در خصوص انواع مختلف اختلال، علل به وجود آوردنده، علائم و درمان این اختلالات صحبت خواهد کرد.

25 مهر 1400

علائمی که یک ماه پیش از سکته قلبی در بدن ظاهر می شوند

یک ماه قبل از اینکه فرد دچار حمله قلبی گردد بدن با این 8 سیگنال اخطار می دهد.

16 مهر 1400
تعداد: (39)