افراد دیابتی این توصیه را فراموش نکنند

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، تهران (پانا) - افراد مبتلا به دیابت با رعایت برخی نکات تغذیه ای می توانند سلامت خود را بهبود ببخشند.

افراد دیابتی این توصیه را فراموش نکنند

به گزارش سیمرغ، نتایج یک مطالعه نو حاکی از آن است که افراد مبتلا به دیابت که در وعده غذایی شام از غذاهای فرآوری شده کمتری مصرف می کنند، ممکن است عمر طولانی تری داشته باشند. زمان صرف غذا باید مطابق با ساعت بیولوژیک باشد- یک فرآیند طبیعی است که چرخه خواب و بیداری را تنظیم می کند و هر 24 ساعت تکرار می شود.

به گفته متخصصان مصرف مواد غذایی خاص در ساعات مختلف روز می تواند سلامت مبتلایان به دیابت را تحت تاثیر قرار دهد و آن را بهبود دهد.

متخصصان چینی اظهارکردند: در بررسی های خود مشاهده کردیم که خوردن سیب زمینی در وعده غذایی صبحانه، غلات کامل در وعده عصرانه، سبزیجات و مواد غذایی کمتر فرآوری شده در شب تاثیر بهتری بر سلامت افراد مبتلا به دیابت دارد.بیشتر بخوانید:فواید درمانی نوشیدنی آلوئه ورا برای سلامتی

آنان داده های 4642 فرد مبتلا به دیابت را بررسی کردند تا خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی را معین کنند که معین شد افراد مبتلا به دیابت که صبح ها سیب زمینی یا سبزیجات حاوی نشاسته، غلات سبوس دار را در بعد از ظهر و هنگام عصر از سبزیجات تیره مصرف می کنند، کمتر به دلیل بیماری قلبی جان خود را از دست می دهند همچنین افرادی که در وعده غذایی شام از مواد غذایی فراوری شده مصرف می کنند بیشتر احتمال دارد به دلیل بیماری قلبی جان خود را از دست بدهند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "افراد دیابتی این توصیه را فراموش نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افراد دیابتی این توصیه را فراموش نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید