تیم های لیگ جزیره خواهان تعطیلی مسابقات شدند

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، در پی شیوع سویه نو ویروس کرونا در انگلیس و لغو چند مسابقه فوتبال لیگ برتر، تیم ها خواستار تعطیلی کامل این بازی ها شدند.

تیم های لیگ جزیره خواهان تعطیلی مسابقات شدند

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، شیوع سویه تازه ویروس کرونا موسوم به امیکرون در انگلیس و ابتلای بازیکنان تیم های حاضر در مسابقات فوتبال لیگ جزیره باعث شد سازمان لیگ برتر در مجموع 9 بازی را لغو و به تاریخ دیگری موکول کند. با توجه به این شرایط تیم ها از روسای سازمان لیگ خواسته اند تمام این بازی ها را تا ژانویه سال 2022 تعطیل نمایند.

به گزارش ESPN تعداد فزاینده ای از باشگاه ها برای مقابله با بحران رو به رشد ویروس کرونا، برای تعطیلی لیگ برتر تا سال تازه کوشش می نمایند.

به روسای لیگ برتر اطلاع داده شده است که با توجه به افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا، تیم ها از تعلیق بازی ها تا آخر هفته 8-9 ژانویه حمایت می نمایند. در این تاریخ قرار است مسابقات دور سوم جام حذفی برگزار شوند.

این درخواست به این معنی است که تیم ها خواستار به تعویق افتادن چهار هفته از بازی های لیگ هستند که از شنبه شروع می گردد و تا آخر هفته 1-2 ژانویه ادامه می یابد. بر اساس این پیشنهاد، بازی های لیگ برتر در 15 ژانویه از سر گرفته می شوند.

سازمان لیگ برتر، اما برابر درخواست ها برای تعلیق همه بازی ها مقاومت نموده است و گفت: در حالی که تعدادی از باشگاه ها با شیوع کووید-19 روبرو هستند، قصد سازمان لیگ این است که برنامه فعلی بازی ها را تا جایی که ممکن است با خیال راحت ادامه دهد. سلامت و تندرستی همه دست اندرکاران همچنان اولویت است.

9 مسابقه به تعویق افتاده لیگ جزیره عبارت اند از:

منچستریونایتد - برایتون

لسترسیتی - تاتنهام

برنتفورد - منچستریونایتد

واتفورد - برنلی

برایتون - تاتنهام هاتسپر

ساوتهمپتون - برنتفورد

واتفورد - کریستال پالاس

وستهام - نوریچ

اورتون - لستر

بیشتر بخوانید

  • ملاقات تاتنهام - لسترسیتی به علت همه گیری ویروس کرونا لغو شد
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تیم های لیگ جزیره خواهان تعطیلی مسابقات شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم های لیگ جزیره خواهان تعطیلی مسابقات شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید