جام قهرمانی مسابقات بین المللی تکواندو فجر در ساری ماند

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر شامگاه دوشنبه سرانجام یافت و تیم شهرداری ساری با کسب 84 امتیاز کاپ قهرمانی جام فجر را به خود اختصاص داد.

جام قهرمانی مسابقات بین المللی تکواندو فجر در ساری ماند

این دوره از رقابت ها در 8 وزن (54-، 58-، 63-، 68-، 74-، 80-، 87- و 87+ کیلوگرم) و به مدت دو روز برگزار گردید که در انتها تیم شهرداری ساری از ایران با 6 مدال طلا، یک نقره و 84 امتیاز قهرمان شد، تیم لوازم خانگی کن در اولین حضور خود در این رقابت ها با یک مدال طلا، 2 نقره، دو برنز و 41 امتیاز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و تیم افغانستان یک مدال نقره، یک برنز و 23 امتیاز عنوان سوم را بدست آورد. تیم ارمنستان با یک مدال طلا، یک امتیاز و 22 امتیاز و تیم عراق با 3 برنز و 20 امتیاز در صندلی چهارم و پنجم قرار گرفتند.

بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر (G1) با حضور 20 تیم از کشورهای ایران (2 تیم)، افغانستان (3 تیم)، پاکستان (3 تیم)، روسیه (2 تیم) عراق (2 تیم)، لوکزامبورگ، سوریه، سیشل، عمان، یونان، آذربایجان، هند و ارمنستان به میزبانی هیئت تکواندو استان مازندران و در سالن سیدرسول حسینی شهر ساری برگزار گردید.

تیم بانوان شهرداری ساری نیز عنوان قهرمانی مسابقات ویژه تکواندو بانوان را روز گذشته در ساری کسب نموده بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "جام قهرمانی مسابقات بین المللی تکواندو فجر در ساری ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام قهرمانی مسابقات بین المللی تکواندو فجر در ساری ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید