خبرنگاران تشدید نظارت بر بازار آبادان در آستانه رمضان

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، آبادان - خبرنگاران - رییس اداره صنعت،معدن و تجارت آبادان از شروع طرح نظارت بر بازار آبادان و برخورد با گرانفروشان در آستانه ماه مبارک رمضان اطلاع داد و گفت: این طرح تا سرانجام ماه رمضان ادامه دارد.

خبرنگاران تشدید نظارت بر بازار آبادان در آستانه رمضان

حسین عیسی زاده دریس چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار انجمنهای سلوبلاگ گفت: طرح نظارت بر بازار در ماه مبارک رمضان با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، تعزیرات، بهداشت، اماکن و فرمانداری آبادان شروع شد.

وی با بیان اینکه در بازارهای آبادان هیچ کمبودی وجود ندارد و همه اقلام مورد احتیاج تامین شده است اضافه نمود: برای کنترل قیمت ها در ماه مبارک رمضان، بازرسی در 2 نوبت صبح و بعد از ظهر انجام می گردد.

وی به استقرار بازرس ویژه نظارت بر قیمت ها و توزیع در میدان تره بار آبادان اشاره نمود و اضافه نمود: فروشگاه های عرضه نماینده اجناس با نرخ مصوب موظف هستند تابلوی درج قیمت اجناس اداره صنعت، معدن و تجارت را در فروشگاه نصب نمایند.

رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت آبادان گفت:20 نفر از شهروندان آبادانی به عنوان بازرس افتخاری نظارت بر قیمت ها را برعهده دارند و با واحدهای صنفی که به هشدارها و رعایت نکاتی بهداشتی توجه ننمایند برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی اضافه نمود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره 124 سامانه پیگیری شکایات مردمی تماس بگیرند.

معاون برنامه ریزی فرمانداری آبادان نیز گفت: برای جلوگیری از افزایش قیمت ها در ماه مبارک رمضان میوه و تره بار با قیمت مصوب در 10 نقطه از شهر آبادان عرضه می گردد.

بتول سعیدی زاده اضافه نمود:به منظور کنترل قیمت زولبیا در ماه مبارک رمضان 15 تن شکر به اتحادیه قنادان شهرستان آبادان تحویل شد تا بین قنادی ها توزیع گردد.

آبادان دارای 15 هزار واحد صنفی است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تشدید نظارت بر بازار آبادان در آستانه رمضان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تشدید نظارت بر بازار آبادان در آستانه رمضان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید