درخشش فرهاد در آاک، سال افزون ارزشمندترین بازیکن شد

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، پاسور ایرانی تیم والیبال آاک یونان به عنوان ارزشمندترین بازیکن هفته هشتم لیگ این کشور انتخاب شد.

درخشش فرهاد در آاک، سال افزون ارزشمندترین بازیکن شد

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، تیم والیبال آاک آتن پیروز شد در هفته هشتم رقابت های لیگ یونان حریف خود را شکست دهد. فرهاد سال افزون، پاسور ایرانی این تیم نقش مهمی در پیروزی 3 بر 2 تیمش در هفته هشتم داشت که البته این برد هم اولین برد آتنی ها در خارج از خانه بود.

در پایان رقابت های هفته هشتم فرهاد سال افزون به عنوان ارزشمندترین بازیکن این هفته از پیکارها معرفی گشت. فرهاد رکورد تاثیرگذاری در خط حمله را شکست؛ او 6 امتیاز برای تیمش کسب کرده که 4 امتیاز آن روی دفاع بود.

فرهاد سال افزون در این خصوص گفت: بسیار شاد هستم که این عنوان به من رسید. من خودم را وقف تیم کرده ام و برای پیروزیت تیمم می جنگم. من بازی های زیادی در لیگ یونان انجام نداده ام، اما متوجه شدم که رقابت ها بسیار سخت و سنگین است. شادم که توانستم تیمم را کمک کنم. خیلی هیجان زده شدم که این عنوان به من داده شد.

وی ادامه داد: شادم که در یونان حضور دارم و به نظرم اینجا جزو زیباترین جاهایی بود که من در زندگی ام دیده ام. ما می جنگیم که در هر مسابقه بهترین عملکرد را داشته باشیم. تیم ما پتانسیل بالایی دارد و می تواند نتایج خوبی کسب کند.

ک

منبع: خبرگزاری فارس

به "درخشش فرهاد در آاک، سال افزون ارزشمندترین بازیکن شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش فرهاد در آاک، سال افزون ارزشمندترین بازیکن شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید