سهم سری گلکسی A از فروش گوشی های هوشمند سامسونگ در سال 2021 به 58٪ رسید

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، سامسونگ طی چند سال گذشته توجه ویژه ای به گوشی های سری گلکسی A نشان داده و این گوشی ها به لطف داشتن ویژگی های مجذوب کننده و قیمت مناسب، در بازارهای مختلف هواداران پروپاقرص زیادی پیدا نموده اند. در همین رابطه شرکت Counterpoint Research گزارش جدیدی را در خصوص آمار فروش این گوشی ها منتشر نموده که اهمیت آن ها را برای سامسونگ به خوبی نشان می دهد.

سهم سری گلکسی A از فروش گوشی های هوشمند سامسونگ در سال 2021 به 58٪ رسید

بر اساس گزارش این شرکت، گوشی های سری گلکسی A در سال 2021 حدود 58 درصد از کل فروش گوشی های سامسونگ را از آن خود نموده اند. بعلاوه گفته می گردد 59 درصد از گوشی های سامسونگ که در سه ماهه چهارم 2021 فروخته شده اند، از بین مدل های گلکسی A بوده اند. ضمناً در سه فصل ابتدایی 2021 هم این گوشی ها به ترتیب 56، 60 و 57 درصد از این آمار فروش را در بر گرفته اند.

یکی از تحلیلگران ارشد Counterpoint Research در همین رابطه نوشته که طی چند سال گذشته این گوشی ها به یک منبع عایدی حیاتی برای بخش موبایل سامسونگ تبدیل شده اند. این تحلیلگر خاطرنشان نموده که در انواع بازارها مانند آمریکای شمالی، اروپا، آمریکای لاتین و خاورمیانه این مدل ها هواداران بسیار زیادی دارند. این شرکت مدتی پیش خاطرنشان کرد که گلکسی A12 پرفروش ترین گوشی اندرویدی 2021 بوده است که این یعنی گوشی موردنظر توانسته حدود 2 درصد از فروش کل گوشی های هوشمند را در سال گذشته به خود اختصاص دهد.

باید خاطرنشان کنیم سامسونگ میخواهد فردا (26 اسفند) از جدیدترین گوشی های سری گلکسی A رونمایی کند که طبق گزارش های منتشر شده، حداقل شاهد معرفی دو گوشی گلکسی A53 و A73 خواهیم بود. در رابطه با این دو گوشی طی ماه های گذشته گزارش های زیادی منتشر شده است.

به عنوان مثال گفته می گردد گلکسی A53 با اگزینوس 1200 راهی بازار می گردد ولی برای گلکسی A73 باید انتظار بهره گیری از چیپست اسنپدراگون 778G را داشته باشیم که البته قبلا برای گلکسی A52s مورد استفاده قرار گرفته است. در گزارش شرکت Counterpoint Research آمده که از بین این گوشی ها، A73 اهمیت بیشتری دارد زیرا باید به طور مستقیم با تعدادی از گوشی های ارزان شرکت های چینی رقابت کند.

منبع: Android Central

منبع: دیجیکالا مگ

به "سهم سری گلکسی A از فروش گوشی های هوشمند سامسونگ در سال 2021 به 58٪ رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهم سری گلکسی A از فروش گوشی های هوشمند سامسونگ در سال 2021 به 58٪ رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید