کسب و کار

ولوو با یاری خودرو های برقی صعود کرد

فروش خودرو های ولوو در ماه اکتبر به علت تقاضای خودرو های برقی هفت درصد افزایش یافت.

12 آبان 1401

چالش زباله در مرکز

تهران شهر تمیزی نیست، در یک سال گذشته بار ها موضوع تذکر اعضای شورای شهر تهران، نظافت شهر و گلایه شهروندان در این حوزه بوده است.

20 مهر 1401

افتتاح کتابخانه مدرسه شهدای روستای وردیج

وحیدرضا محمدی شهردار منطقه 22 از راه اندازی کتابخانه مدرسه شهدای روستای وردیج با هدف توسعه فرهنگ مطالعه و افزایش سرانه های فرهنگی و آموزشی در حریم غرب تهران اطلاع داد.

19 مهر 1401

چگونه میگوی سالم را از فاسد تشخیص دهیم؟

برای خرید محصول با کیفیت و بعلاوه حفظ سلامت خود، بهتر است میگوی سالم را از فاسد تشخیص دهیم و از مراکز معتبر خرید کنیم.

2 مهر 1401

حمایت جانانه اتحادیه بازیکنان پرتغال علیه توهین به مهدی طارمی

مهدی طارمی ستاره ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه پورتو این روز ها در فضای مجازی به شدت از سوی بعضی از طرفداران رقیب پورتو مورد اهانت نهاده شد.

31 شهریور 1401

واردات دام از بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان 210 درصد رشد داشت

مدیر بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان گفت: واردات انواع دام زنده به وسیله بازارچه های مرزی استان 210 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

27 شهریور 1401

طرز تهیه کوکی دبل چاکلت و وانیلی سریع با خمیر کوکی کاپو همراه با ویدیو

کوکی و شیرینی عضو جدا نشدنی تنقلات سفره عید هستند که بدون آن ها انگار سال تازه آغاز نمی شود. اما همانطور که می دانید تهیه و آماده کردن کوکی ها و شیرینی های خوشمزه زمان گیر است و نیاز به صبر و حوصله زیادی دارد. تهیه خمیر کوکی یا شیرینی نخودچی حداقل چهل دقیقه...

15 شهریور 1401

جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ها 22 گانه مرکز ، با 1.5 میلیارد تومان در کجای تهران می توانید خانه بخرید؟

قیمت تقریبی خرید و فروش آپارتمان در 22 منطقه تهران را می توانید در این گزارش مشاهده کنید.

3 شهریور 1401

همزمان با هفته دولت شش پروژه اقامتی و صنایع دستی در مشهد افتتاح می گردد

خبرگزاری مهر/ براساس گزارشات منتشر شده، همزمان با هفته دولت شش پروژه اقامتی و صنایع دستی در مشهد افتتاح می گردد.

1 شهریور 1401

خودرو های صفری که راهی تعمیرگاه می شوند؛ یک ماه معطلی برای یک قطعه خراب

گزارش میدانی از بعضی نمایندگی های خدمات پس از فروش سایپا از افزایش مراجعات خودرو های صفر به تعمیرگاه ها و معطلی بیش از یک ماهه برای تعویض قطعات خراب و تعمیر خودرو حکایت دارد. خاموش شدن خودروی در حال حرکت ایراد عجیب بعضی از این خودروهاست.

20 مرداد 1401

کاریکاتور توهین آمیز علیه مهدی طارمی

اظهارات اخیر مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو درباره تمایلش نسبت به جدایی از این تیم در 30 سالگی و پیوستن به تیمی در انگلیس، روز گذشته به سوژه اصلی تمام رسانه های ورزشی پرتغال تبدیل شد.

10 مرداد 1401

عکاسی در خیابان های مصر برای گردشگران آزاد شد

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده و گزارش های بدست رسیده، عکاسی در خیابان های مصر برای گردشگران آزاد شد.

8 مرداد 1401

تجهیزات کشف شده تقلب در کنکور

از روز چهارشنبه هشتم تا روز یازدهم تیرماه و همزمان با سراسر کشور، 104 حوزه آزمونی در استان کهگیلویه و بویراحمدی پذیرای حدود 16 هزار داوطلب در رشته های مختلف تحصیلی بوده است.

1 مرداد 1401

حقوق اسفند ماه بازنشستگان لشکری واریز شد

باوجود پرداخت حقوق و مزایای کارمندان دولت در روزهای گذشته تا پیش از ظهر امروز حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری واریز نشده بود.

26 تیر 1401

استفاده آزمایشی از فناوری گوگل برای مزارع بادی

گوگل این سرویس را به وسیله واحد ابری خود می فروشد که کوشش می نماید مشتریان را با ابزارهایی برای مدیریت استفاده از انرژی و کاهش آلایندگی، جلب کند. گوگل در سال 2019 اظهار داشت با شرکت دیپ مایند که شرکت خواهر آلفابت - شرکت مادر گوگل- است، برای ساخت نرم افزار...

19 تیر 1401

استفاده از انواع جایگاه اداری و جایگاه خانگی

جایگاه یکی از لوازم پرکاربرد در ادارات و منزل محسوب می گردد و از تنوع بسیار زیادی برخودار می باشد. جایگاه به دو دسته جایگاه اداری و جایگاه خانگی تقسیم می گردد و طراحی هر یک متناسب با محیط و نوع استفاده از آن متفاوت می باشد. در ادامه به آنالیز هر یک از انوع...

15 تیر 1401

این روش برای قرعه کشی خودرو درست نیست

به گزارش خبرنگاران، دبیر انجمن خودروسازان گفت: نسبت به بخشنامه وزیر صمت مبنی بر شیوه تازه قرعه کشی خودرو انتقاد داریم. تا به امروز بخش خصوصی کار خود را انجام می داد و بدون سیستم قرعه کشی مردم به سهولت خودرو را ثبت نام کرده و تحویل می گرفتند.

14 تیر 1401

درخواست هزاران مربی پیش دبستانی برای استخدام

خبرگزاری خبرنگاران- گروهی از مربیان پیش دبستانی های شاغل بعد از سال 91 با راه اندازی کارزاری از وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور خواسته اند اقدام به استخدام آنها کنند.

24 خرداد 1401

راه هایی برای غلبه بر استرس در رویدادها

چطور خود را برای غلبه بر ترس آماده کنید؟برای بسیاری از مردم، برقراری ارتباط با دیگران یک کار ترسناک و پراسترس است. علتش شاید این باشد که آن ها درون نگر، درون گرا یا خجالتی هستند؛ یا در گذشته تجربیات بدی داشته اند؛ یا اینکه شاید به تازگی وارد حوزه تعامل...

22 خرداد 1401

محدودیت سفر به کیش برای کنترل شیوع کرونا

ستاد اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا سازمان منطقه آزاد کیش طی ابلاغیه ای از دوشنبه 19 اسفند محدودیت سفر به مروارید خلیج فارس را اعمال می نماید.

14 خرداد 1401
تعداد: (147)