استارتاپ

چالش زباله در مرکز

تهران شهر تمیزی نیست، در یک سال گذشته بار ها موضوع تذکر اعضای شورای شهر تهران، نظافت شهر و گلایه شهروندان در این حوزه بوده است.

20 مهر 1401

تغذیه به سبک ارگانیک

حامد سرادار در این روزهایی که نوسان قیمت دلار و سکه باعث آشفتگی اقتصاد شده است و تأثیر آن را به صورت گرانی در تمامی کالاهای مورد احتیاج مردم شاهد هستیم، افزایش قیمت و کمبود دارو برای بیماران، بیشتر از هر چیزی دیگر دردناک است. وقتی همراهان درمانده بیماران...

20 دی 1400

آخرین آمار جذب سرمایه از طریق استارت آپ ها

به گزارش خبرنگاران، مصطفی بغدادی امروز رویداد دوشنبه های استارت اپی با موضوع پسماند و محیط زیست که در محل صندوق نواوری و شکوفایی به صورت آنلاین برگزار شد، گفت: به واسطه برگزاری 28 رویداد دوشنبه استارت اپی، بیش از 190 استارت اپ حضور یافته اند تا بعد از فرآیند...

17 شهریور 1400

خبرنگاران خام فروشی و تکیه بر اقتصاد نفتی مانع توسعه کشور است

شاهرود - خبرنگاران - مدیر طرح توسعه نوآوری ها و فناوری های حوزه زمین شناسی، معدن و صنایع معدنی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: خام فروشی و تکیه بر اقتصاد نفتی از موانع اصلی توسعه و پیشرفت کشور است.

3 اردیبهشت 1400

هفت راه حل ساده برای بهبود سرعت رایانه ویندوز 10

خبرگزاری خبرنگاران- بهبود سرعت رایانه ویندوز 10 صرفنظر از این که دستگاهتان چقدر قدیمی است، خیلی اسان است.

25 فروردین 1400

کرونامحرکی برای تحول اقتصاد دیجیتال

کرونا بواسطه اختلال در زنجیره تأمین و دسترسی پایدار به نهاده های تولید، تغییر (کاهش) در بخش عرضه اقتصاد (تولید و واردات) وکاهش عرضه نیروی کار و در نتیجه تعطیلی موقت فعالیت ها و کسب وکارها به افت فعالیت های اقتصادی منجر شده است. به گونه ای که سال پیش رو به...

5 مرداد 1399

اعلام گروه های جدید دریافت کننده تسهیلات کرونایی

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از اضافه شدن گروه های جدید به جمع د ریافت کننده تسهیلات کرونایی صندوق خبر داد.

1 مرداد 1399

استفاده از نمایشگر در بطری نوشابه!

شرکت کوکاکولا در برنامه جدید تبلیغاتی خود روی بطری های نوشابه از یک فناوری استفاده نموده تا شمشیرهای لیزری شخصیت های سری فیلم های مشهور جنگ ستارگان روی بطری ها بدرخشد.

3 بهمن 1398

برنامه ریزی ایران برای جذب فناوری 5G

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر این که 5G فناوری غالب جهان در دهه آینده خواهد بود، از برنامه ریزی های کشورمان برای جذب فناوری 5G خبر داد.

24 آبان 1398

نشست هم اندیشی مدیران میراث فرهنگی و رسانه های خراسان جنوبی برگزار گردید

جمعی از مدیران میراث فرهنگی خراسان جنوبی و اتاق بازرگانی بیرجند با مدیران رسانه های فعال خراسان جنوبی طی جلسه ای به آنالیز راهکارهای توسعه رونق گردشگری استان پرداختند.

23 شهریور 1398

استارت آپها باید ماهیت کسب وکار خود را به دانش بنیان تغییر دهند

به گزارش خبرنگاران، منصور کیارش* در یادداشتی با بیان اینکه موقعیت ایران از نظر شاخص جهانی وضعیت مالی مناسب نیست، معتقد است که با استفاده از طراحی زیرساخت های صحیح برای استارت آپها، می توان قدرت مالی کشور را با بنگاه های مالی سالم افزایش داد.

12 شهریور 1398

با مخترعین ایرانی؛ خانه خود را به یاری مدل های سه بعدی بسازید

یکی از استارت آپ ها موفق به طراحی مدل های سه بعدی برای طراحی خانه های مسکونی شده است.

28 فروردین 1398