شرکت سامسونگ به دروغگویی متهم شد ، شکایت کمیسیون حمایت از مصرف کنندگان استرالیا از غول فناوری کره

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، شرکت سامسونگ از سوی کمیسیون حمایت از مصرف کنندگان استرالیا متهم به گمراه کردن صاحبان تلفن های گلکسی شده است چرا که این کمیسیون معتقد است گوشی سامسونگ نسبت به آب از مقاومت کافی برخوردار نیست.

شرکت سامسونگ به دروغگویی متهم شد ، شکایت کمیسیون حمایت از مصرف کنندگان استرالیا از غول فناوری کره

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، کمیسیون حمایت از مصرف کنندگان استرالیا معتقد است که شرکت سامسونگ در مورد مقاومت در برابر آب اغراق نموده است. سامسونگ از سال 2016 مدعی شده که گوشی های هوشمند این شرکت در محیط هایی مثل استخر و حتی اقیانوس دوام می آورند.

اکنون کمیسیون حمایت از حقوق مصرف کنندگان استرالیا ادعا می نماید آگهی های سامسونگ تلفن های گلکسی را به شکلی نادرست و گمراه کننده تبلیغ می نماید. جالب است بدانید این پرونده بر اساس آنالیز بیش از 300 آگهی صورت گرفته است. گوشی های مختلف گلکسی با عنوان مقاومت در برابر آب IP68 تبلیغ می شوند، به این معنی که می توانند در آب هایی به عمق 1.5 متر به مدت 30 دقیقه دوام بیاورند.

اما کمیسیون حمایت از حقوق مصرف کنندگان معتقد است این گوشی تمام ادعاهای گلکسی درباره مقاومت در برابر آب را پوشش نمی دهد و در تبلیغات خود صحنه هایی را نشان می دهد که از اساس دروغین است. به نظر می رسد بخش بازاریابی شرکت سامسونگ مهمترین بخشی است که باید در این پرونده پاسخگو باشد و باید دید این بخش چگونه خواهد توانست از پس اتهامات مطرح شده بر بیاید.

منبع: انتخاب

به "شرکت سامسونگ به دروغگویی متهم شد ، شکایت کمیسیون حمایت از مصرف کنندگان استرالیا از غول فناوری کره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت سامسونگ به دروغگویی متهم شد ، شکایت کمیسیون حمایت از مصرف کنندگان استرالیا از غول فناوری کره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید