فیلم هایی که ذهن تان را به چالش می کشد

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، وب سایت بدونیم: برخی فیلم ها از لحظه اول توجه بیننده را جلب نموده و ذهن او را طوری به چالش می کشند که نتواند تا صحنه آخر حدس بزند چه اتفاقی افتاده است. در لیست زیر با این فیلم ها که در لحظات پایانی خود بیننده را غافلگیر می نمایند آشنا شوید.

فیلم هایی که ذهن تان را به چالش می کشد

Personal Shopper

مورین یک دختر جوان آمریکایی است که برای کار به عنوان فروشنده به پاریس می رود. او به زنان ثروتمند در انتخاب لباس یاری می نماید اما هیچ علاقه ای به مد و تجملات ندارد. او از زمان مرگ برادر دوقلویش که به او قول داده است نشانه هایی از دنیا دیگر را برایش می فرستد علاقه زیادی به ارتباط با مردگان پیدا نموده است. زندگی مورین از زمانی که یک غریبه ناشناس به او پیغام می دهد تغییر می نماید. این فیلم عمیق و پیچیده ترکیبی از چند ژانر است.

The Invisible Guest

آدریان یک تاجر بین المللی است که روزی در اتاقش در هتل با سروصدا از خواب بیدار می گردد و جسد زنی را کنار خود می بیند. او اعتراف می نماید که بی گناه است و به همین دلیل از ویرجینیا گودمن متخصصی که پیچیده ترین مسائل را حل می نماید درخواست یاری می نماید. آدریان و ویرجینیا باید مدارکی که بی گناهی آدریان را اثبات می نماید جمع آوری نمایند.

In the House

کلود پسری است که در ردیف آخر کلاس می نشیند. هیچکس متوجه او نیست اما او حواسش به همه چیز هست. او با یکی از دوستانش ارتباط خانوادگی برقرار می نماید و تمام مشاهداتش را در آن خانه می نویسد. سپس نوشته هایش را به یکی از معلم های خود نشان می دهد. معلم او را حمایت می نماید اما فکر می نماید که نوشته ها تخیلی هستند اما خیلی زود متوجه چیزهای عجیبی می گردد.

Avril and the Extraordinary World

در سال 1941 فرانسه توسط ناپلئون حکمرانی می گردد. دانشمندان ناپدید شده اند و برق اختراع نشده است. وقتی آوریل دختر کوچکی بود پدر و مادرش سعی داشتند اکسیر جاودانگی را کشف نمایند اما اکتشافاتشان نیمه کاره ماند چون آن ها نیز مثل دانشمندان دیگر ناپدید شده بودند. اکنون آوریل بزرگ شده و سعی می نماید کار نیمه تمام پدرومادرش را در کشف اکسیر جاودانگی تمام کند.

Unbreakable

دیوید دان تنها کسی است که در حادثه تصادف قطار که جان 131 نفر را گرفت زنده می ماند. دیوید با مردی آشنا می گردد که به مرد شیشه ای معروف است چون با کوچک ترین فشاری استخوان هایش می شکند. مرد شیشه ای به دیوید می فهماند که یک ابرقهرمان است و هیچ صدمه ای نمی بیند.

Focus

نیکی یک کلاهبردار حرفه ای است که جس را تحت حمایت خود می گیرد. آن ها وارد یک رابطه رمانتیک می شوند اما نیکی از این موضوع ناراحت است چون معتقد است عشق و فریب در کنار هم قرار نمی گیرند. آن ها از هم جدا می شوند و 3 سال بعد دوباره همدیگر را ملاقات می نمایند. آیا هنوز به هم علاقمند هستند یا دشمن؟

The Imposter

پسری که 3 سال است گمشده ناگهان در اسپانیا پیدا می گردد. خانواده او در تگزاس بسیار خشنود هستند اما متوجه می شوند که رنگ موها و چشم های او فرق نموده است. با لهجه حرف می زند و هیچکس را نمی شناسد. او در واقع یک کلاهبردار است که شخصیت خود را 39 مرتبه تغییر داده است. یک مامور اف بی آی و کاراگاه خصوصی سعی در افشای حقیقت این کلاهبردار دارند و در سرانجام با اسرار عجیبی روبه رو می شوند.

Stonehearst Asylum

ادوارد دکتر جوانی است که در یک تیمارستان آغاز به کار می نماید و در آن جا به یکی از بیماران الیزا گریوز علاقمند می گردد. روش های درمان دکتر لمب در تیمارستان ادوارد را شوکه می نماید.

Unknown

5 مرد خودشان را در یک انباری با درب قفل شده می یابند. یکی از آن ها به طرز مرگباری زخمی شده و با دستبند به لوله قفل شده است. دماغ نفر دوم شکسته، نفر سوم توانایی حرف زدن ندارد اما دو نفر دیگر کاملا سالم هستند فقط کمی روی بدن آن ها زخم و جراحت دیده می گردد. هیچکدام از آن ها چیزی یادشان نمی آید. آن ها روزنامه ای پیدا می نمایند و در آن خبر ربوده شدن 2 مرد تاجر را می خوانند. به نظر می رسد برخی از آن ها قربانی و برخی دیگر جنایتکار هستند. در این بازی فکری باید تشخیص دهید آدم های خوب کدام یک هستند.

منبع: برترین ها

به "فیلم هایی که ذهن تان را به چالش می کشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم هایی که ذهن تان را به چالش می کشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید