لزوم استفاده از ظرفیت های مشترک برای توسعه فعالیت های علمی و آموزشی

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، رؤسای جهاد دانشگاهی واحد استان قم و دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بر لزوم استفاده از ظرفیت های مشترک برای توسعه فعالیت های علمی و آموزشی در استان تاکید کردند.

لزوم استفاده از ظرفیت های مشترک برای توسعه فعالیت های علمی و آموزشی

رؤسای جهاد دانشگاهی واحد استان قم و دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بر لزوم استفاده از ظرفیت های مشترک برای توسعه فعالیت های علمی و آموزشی در استان تاکید نمودند.

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، محمد ابراهیم فقیه زاده، رییس جهاد دانشگاهی واحد استان قم به همراه زهرا حبیبی معاون آموزش این واحد روز چهارشبه، 28مهرماه با حضور در ستاد دانشگاه جامع علمی کاربردی استان، با دکتر محمدحسن نادری رییس این دانشگاه در قم ملاقات کردند.

فقیه زاده در این ملاقات با اشاره به ظرفیت های علمی و آموزشی جهاد دانشگاهی واحد استان قم گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واحد قم ظرفیت برگزاری دوره های تخصصی و فوق تخصصی در شاخه های مختلف علمی را دارا است و این توانایی را در گذشته نیز ثابت نموده است.

وی اضافه کرد: جهاد دانشگاهی واحد قم با برگزاری دوره های یاری پرستاری، مهندسی و... توانایی خود را در عرصه های مختلف ثابت نموده است و با ایجاد سایت گردشگری کویری دانشجویی، علمی و رفاهی که به عنوان یک نمونه ملی مطرح است، توان کافی را برای ارتقای سطح علمی استان به ویژه در شاخه هایی که بتواند فراوری اشتغال و فرصت کاری و شغلی کند، دارا است.

رییس جهاد دانشگاهی واحد قم، در ادامه به تشریح فعالیت های مختلف آموزشی و علمی و درمانی این نهاد انقلابی اشاره نمود و بر لزوم توسعه ارتباطات و همکاری با دانشگاه جامع علمی کاربردی جهت توسعه فعالیت های علمی در استان تاکید نمود.

بر اساس این گزارش، دکتر محمدحسن نادری در این ملاقات ضمن مثبت ارزیابی کردن فعالیت های دانشگاه علمی کاربردی و فعالیت های آموزشی جهاد دانشگاهی واحد استان قم بر لزوم حل مسائل و افزایش ظرفیت فعالیت های علمی این نهاد در استان تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "لزوم استفاده از ظرفیت های مشترک برای توسعه فعالیت های علمی و آموزشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم استفاده از ظرفیت های مشترک برای توسعه فعالیت های علمی و آموزشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید