مدیران کردستان برای اجرایی شدن برنامه های محرومیت زدایی کوشش می نمایند

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، خبرنگاران/کردستان معاون هماهنگی امور مالی و توسعه منابع استاندار، پس از ارائه گزارش طرح های نیمه تمام صنعتی و معدنی توسط مدیرکل صمت استان، با تاکید بر اینکه اجرای این پروژه ها گامی مهم در راستای توسعه استان است، گفت: این پروژه ها مطالبه مردم کردستان است.

مدیران کردستان برای اجرایی شدن برنامه های محرومیت زدایی کوشش می نمایند

خالد جعفری در اولین جلسه کارگروه آنالیز و پایش برنامه های محرومیت زدایی کردستان کە به صورت وبینار و به ریاست معاون طرح و برنامه وزارت صنعت برگزار گردید، ظمن بیان اینکە عارضه یابی این پروژه ها، بیشترین مشکل تامین منابع مالی، تامین تسهیلات بانکی و کُندی فرایند اجرای طرحهای پیشران بوده، خواهان تسریع در برطرف این مسائل شد.

در ادامه این وبینار پروژه های زیرساختی صنعتی، معدنی و بازرگانی توسط مدیرکل صمت استان تشریح شد و معاون مالی استاندار تخصیص 30 میلیارد تومان اعتبار استانی در سال های 96 و 97 به شهرک های صنعتی را نشان دهنده توجه ویژه استان به شهرک های صنعتی بیان کرد.

جعفری با یادآوری محدودیت زمین در کردستان، گفت: بخش زیادی از زمین های تامین شده برای ایجاد شهرک های صنعتی از اراضی ملی است که در کل 950 هکتار زمین تامین شده اما در بعضی مناطق مجبور به تملک زمین هستیم و احتیاج داریم در این زمینه با تامین منابع مالی مورد احتیاج، کردستان به صورت ویژه دیده گردد.

وی در انتها گفت: کردستان ظرفیت های خوبی دارد اما سرمایه گذاری هایی که باید در بعضی حوزه ها می شد متاسفانه نشده است.

لازم به ذکر است، در این جلسه پروژه های بازرگانی، پروژه های معدنی و زمین شناسی و همچنین پروژه های ایجادی جدید نیز مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

در این وبینار معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، معاون برنامه ریزی و توانمندسازی سازمان توسعه و نوسازمعادن و صنایع معدنی ایران، معاون امور فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و معاون برنامه ریزی، توسعه منابع و پشتیبانی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور نیز حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مدیران کردستان برای اجرایی شدن برنامه های محرومیت زدایی کوشش می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران کردستان برای اجرایی شدن برنامه های محرومیت زدایی کوشش می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید