مراحل ساخت Days Gone به سرانجام رسید

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، بعد از سال ها انتظار، بالاخره استودیو سونی بند (Sony Bend) پیروز شد مراحل ساخت بازی Days Gone را به سرانجام برساند. این استودیو در صفحه توییتر خود خاطرنشان کرد که بازی گلد شده و برای انتشار آماده می گردد.

مراحل ساخت Days Gone به سرانجام رسید

در حال حاضر اثر فوق جهت فراوری انبود برای فراوریکنند گان ارسال شده است. همان طور که در عکس زیر می توانید مشاهده کنید، دیسک نهایی بازی در دست سازندگان قرار گرفته است:

داستان Days Gone در یک محیط آخرالزمانی روایت می گردد و بازی کنندگان در نقش یک موتورسوار کارکشته با نام دیکن قرار می گیرند. همانند تمامی آثاری که در دوره آخرالزمانی قرار دارند، در اینجا هم دشمنان اصلی شما زامبی ها هستند؛ در دیز گان این زامبی ها فریکر نام دارند. به تازگی برخی از وب سایت خبری پیروز به تجربه بازی شدند. با توجه به بازخوردها، با اثر خوبی سر و کار داریم. با این حال همان طور که در نمایش ها تعیین بود، نباید انتظار یک چیز خیلی خاص یا شاهکار را داشته باشیم.

مراحل ساخت دیز گان در سال 2015 شروع شد و در گذشته شاهد تاخیر خوردن آن هم بودیم. با توجه به این خبر دیگر می توان مطمئن بود که در زمان تعیین شده به بازی دسترسی خواهیم داشت.

بازی Days Gone در تاریخ 6 اردیبهشت به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 روانه بازار خواهد شد.

منبع: GameSpot

منبع: دیجیکالا مگ

به "مراحل ساخت Days Gone به سرانجام رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراحل ساخت Days Gone به سرانجام رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید