مرگ اولین بیمار مبتلا به کرونا در ترکیه

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، وزیر بهداشت ترکیه بامداد چهارشنبه از مرگ نخستین فرد مبتلا به بیماری کووید-19 در این کشور اطلاع داد.

مرگ اولین بیمار مبتلا به کرونا در ترکیه

به گزارش گروه بین الملل انجمنهای سلوبلاگ، وزیر بهداشت ترکیه بامداد چهارشنبه از مرگ نخستین نفر در این کشور بر اثر ابتلا به ویروس کرونای جدید اطلاع داد.

وزیر بهداشت ترکیه همچنین گزارش داده 51 نفر دیگر سه شنبه به این ویروس مبتلا شده اند که این رقم، تعداد کل بیماران مبتلا به بیماری کووید-19 به 98 نفر رسیده است.

وزیر بهداشت ترکیه روز 21 اسفندماه ابتلای نخستین نفر به بیماری کووید-19 که بر اثر ورود ویروس کرونای جدید به بدن ایجاد می گردد را بیان کرد.

کرونای جدید یکی از 7 نوع ویروس شناخته شده کرونا است که باعث ایجاد بیماری در انسان می گردد. 4 گونه از این نوع ویروس ها علائمی شبیه سرماخوردگی خفیف ایجاد می نمایند و سه گونه دیگر باعث ایجاد بیماری های حاد تنفسی می شوند که در مواردی به مرگ منجر می گردد.

سازمان جهانی بهداشت بعد از ابتلای بیش از 121 هزار نفر در سراسر جهان به این بیماری آن را همه گیر جهانی بیان کرد.

مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه سه شنبه گفته بود آنکارا میخواهد 3614 تبعه ترکیه ای را که در کشورهای اروپایی گرفتار شده اند، به وطن بازگرداند.

به نوشته خبرگزاری آناتولی، چاووش اوغلو ضمن اشاره به لغو بسیاری از پروازهای بین المللی در سراسر جهان به دلیل شیوع ویروس کووید19، شرح داد ترکیه 34 پرواز اختصاصی برای بازگرداندن اتباع مذکور تدارک دیده است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "مرگ اولین بیمار مبتلا به کرونا در ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ اولین بیمار مبتلا به کرونا در ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید