معرفی تعدادی از برترین هتل های سبز در دنیا

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، انتخاب برترین هتل های دوستدار محیط زیست در جهان برای بعضی مسافران جلوه نامناسب و بدی دارد؛ آنها گمان می نمایند اقامت در این اقامتگاه ها یعنی اقامت در جایی غیر لوکس و نامناسب. طبق نظر آلیسیا سیمون، سخنگو و مدیر اجرایی شرکت hotelscombined اقدامات و انتخاب گردشگران در توسعه و توسعه این نوع از گردشگری بطور فزاینده ای رو به افزایش است. با ما در مقاله برترین هتل های سبز در جهان همراه شوید تا شما را با تعدادی از معروف ترین هتل های سبز جهان آشنا کنیم.

معرفی تعدادی از برترین هتل های سبز در دنیا

لیست مطالب

Hi HotelHix Island HouseGaronga Safari Campاقامتگاه Lefay و اسپای Lago di Gardaلژ ساحلی ThalaPark Hyatt Maldives HadahaaThe Park HyderabadSpice Island Beach ResortAlila Villas SooriSix Senses Con Dao

Hi Hotel

Hi Hotel هتلی با حداکثر 100 اتاق با دیزاینی خاص و منحصر بفرد و امکانات اقامتی عالی بشمار می آید. سالن اسپا و ساحل این هتل گواهی دنیای Green Globe certification را از لحاظ استفاده از دستمال های بازیافتی، استفاده از شوینده های سازگار با محیط زیست و استفاده از غذاهای ارگانیک دریافت کرده اند. این هتل در شهر نیس واقع شده و تمرکز بیشتر این مورد از معروف ترین هتل های سبز دنیا بر روی سبک زندگی معاصر و تغییر ساختارهای معمول است.

Hix Island House

یک اقامتگاه گرمسیری کارائیبی، دارای محیطی زیبا، منحصر بفرد و جزیره ای با تمرکز بر روی طبیعت بوده که از باتری هایی که بوسیله انرژی خورشیدی شارژ می شوند، برای تامین منابع انرژی خود استفاده می نماید. بعلاوه، در این مکان آب باران را تصفیه و از آن برای ایجاد باد خنک استفاده می نمایند و آبهای خاکستری را هم به محیط زیست بر می گردانند. طراحی هتل در یک هارمونی مناسب با خانه های حومه شهر بوده و هدف و شعار آنها در طراحی این هتل less is more بود، یعنی بکار بردن موارد ضروری در طراحی بهتر از بکار بردن انواع و اقسام طرح های بدون کاربرد است. این هتل پورتوریکو در برابر زمین لرزه، آتش سوزی و طوفان هم مقاوم هست.

Garonga Safari Camp

کمپ سافاری منحصر بفرد 12 تخته در آفریقای جنوبی به یاری قدرت و توانایی اقتصادیش از جامعه محلی حمایت می نماید. فرصت های شغلی مناسب و امکان ارتقا در رده های شغلی برای افراد محلی را ارائه می دهند و بعلاوه کالاها و مواد غذایی مورد احتیاج در این مورد از برترین هتل های سبز در دنیا تا حد ممکن به صورت محلی تهیه و عرضه می شوند. علاوه بر این، برای کاهش اثر کربن به جا مانده از حضور گردشگران، از میهمانان برای کاشت درختان spesbok دعوت می شود.

اقامتگاه Lefay و اسپای Lago di Garda

ساختمان های این اقامتگاه 5 ستاره در دامنه تپه های روستایی در ایتالیا به منظور کاهش مصرف انرژی و گرما قرار گرفته اند. تمرکز اصلی این اقامتگاه بطور کلی بر روی سلامت عمومی بوده که این امر را به یاری تهیه غذای مناسب، هزینه و بعلاوه محیطی آرامش بخش محقق کرده اند. در طراحی داخلی از مواد و ابزارهای محلی استفاده شده و دارای طراحی فشن با احترام و توجه به منظره و محیط اطراف است. آب باران در این هتل جمع آوری شده و به یاری تصفیه مورد استفاده قرار می گیرد. بعلاوه، این مورد از برترین هتل های دوستدار محیط زیست در دنیا دارای رویکردی پایدار نسبت به مدیریت پسماند است.

لژ ساحلی Thala

این اقامتگاه زیبای استرالیا از بالاترین اعتبارات زیست محیطی پیشرفته در گردشگری برخوردار است. این اقامتگاه در یک زمین خصوصی به مساحت 145 هکتار واقع شده و بطور جدی و مسئولانه در یاری به فرایند بازسازی محیط زیست فعال است.

Park Hyatt Maldives Hadahaa

Park Hyatt Maldives Hadahaa ادغام محیط زیست و طراحی مدرن را در یک مکان لوکس به معنای واقعی برای گردشگران فراهم کرده است. به منظور حداقل سازی تاثیر بر روی محیط بخشهای مختلف، این هتل مالدیو بر روی آب در اقیانوس هند ساخته شد. این اقامتگاه گواهی نقره ای EarthCheck را دریافت کرده و تنها اقامتگاه واقع در مالدیو است که هم به جهت نوع طراحی و هم ساختمان از طرف گروه EarthCheck جایزه دریافت نمود.

The Park Hyderabad

این مورد در فاصله 10 دقیقه ای از مرکز حیدرآباد واقع شده است. نور طبیعی و خیره نماینده بیرونی این هتل احتیاج به مصرف برق را بطور چشمگیری کاهش داد و استفاده از وسایل حمل و نقل سبز مانند دوچرخه و ماشین الکتریکی در این محیط مورد تشویق بسیاری قرار می گیرد. هتل با طراحی استثنایی و فوق العاده که از فرهنگ محلی هم در این طراحی بهره برده شد، توانست تا گواهی نامه معتبر Leed Gold را بدست آورد.

Spice Island Beach Resort

این مورد به وسیله آقای رویستون هاپکین و خانواده اش اداره می شود. این اقامتگاه ساحلی در گرانادا یک مقصد لوکس گردشگری برای گردشگران عاشق طبیعت بوده و با هدف همسویی با محیط زیست بومی منطقه احداث شده است. در این مکان از انرژی خورشیدی، گیاهان آب شیرین کن و سایر گونه های انرژی استفاده می شود. تمرکز اصلی بر روی حفاظت از محیط زیست در این جزیره به وسیله تمیز کردن و نظافت با یاری افرادی که معمولا این کار بصورت داوطلبانه بوده، کاشت درختان و گیاهان متعدد و تهیه استخرهای تمیز بدون استفاده از کلر صورت می گیرد. سیگار کشیدن از هر نوع در هر نقطه از آن ممنوع بوده و تاکید این منطقه علاوه بر حفاظت از محیط زیست، بر حفاظت از جسم و روح فرد هم هست.

Alila Villas Soori

این مورد در قسمت جنوب غربی سواحل بالی واقع شده و میهمانان این اقامتگاه از حضور در یک بهشت پر از آرامش و به دور از هیاهوی شهری شگفت زده خواهند شد. این اقامتگاه بین مزارع برنج و خط ساحلی دریا قرار گرفته است و طراحی آن مطابق با استانداردهای بین المللی زیست محیطی EarthCheck صورت گرفت. آب مورد احتیاج در این اقامتگاه از تصفیه آب باران تامین می شود. بیش از نیمی از مواد، کالاها و خدمات مورد استفاده از منطقه محلی و مردم محلی خریداری شده و منابع ساختمانی مانند سنگ شنی و سنگهای طبیعی هم بصورت محلی تهیه شده اند.

Six Senses Con Dao

این مورد که در ویتنام قرار گرفته است، به اسم یکی از بالاترین و برترین اقامتگاه های اکو به وسیله گردشگران شناسایی شده است. از مواد ساختمانی پایدار در ساخت این اقامتگاه استفاده شده و ساختمان بگونه ای طراحی شده که با حداکثر سازی فشار آب و فراوری باد احتیاج به سیستم خنک نماینده را کاهش دهد.

منبع: همگردی

به "معرفی تعدادی از برترین هتل های سبز در دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی تعدادی از برترین هتل های سبز در دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید